استفاده از سیستم کنترل دسترسی درب ضد سرقت مشهد در یک محیط آموزشی مزایای زیادی دارد. از دسترسی از طریق اعتبار الکترونیکی گرفته تا قفل کردن سریع، این سیستم‌ها می‌توانند امنیت مورد نیاز و همچنین راحتی، نظارت و انطباق با کد را فراهم کنند. بسیاری از نواحی مدارس اکنون کنترل دسترسی الکترونیکی را در برنامه‌ریزی امنیتی خود گنجانده‌اند، خواه از ورودی اصلی شروع کنند یا سیستمی در سطح دانشگاه یا منطقه نصب کنند.

شیشه و لعاب – اگر شیشه محافظت کافی در برابر ضربه نداشته باشد، ایمن‌ترین درها و سخت‌افزار می‌توانند توسط شیشه‌های مجاور آسیب ببینند. محصولات مختلف لعاب برای کاربردهای جدید یا مقاوم سازی و همچنین فیلم هایی که می توانند به شیشه های موجود اضافه شوند در دسترس هستند.

همچنین باید به اندازه و موقعیت چراغ‌های دید و چراغ‌های جانبی توجه کرد تا دسترسی از طریق باز شدن پنجره به سخت‌افزار در سمت خروجی محدود شود، که می‌تواند به مهاجم اجازه دهد در را باز کند.

حرکت(های) آزادسازی – در حوزه‌هایی که نسخه 2018 یا 2021 NFPA 101 تصویب شده است، درهای کلاس‌های درس در مدارس موجود مجاز به داشتن سخت‌افزاری هستند که برای خروج به دو حرکت آزادسازی نیاز دارند.

درب

این تغییر به این منظور ایجاد شد که به مدارس اجازه داده شود در صورت لزوم، برای امنیت بیشتر، یک بسته بندی اضافه کنند. با این حال، IBC و IFC، که در اکثر ایالت های ایالات متحده تصویب شده اند، نیاز دارند که درهای کلاس در مدارس جدید و موجود برای خروج با یک حرکت آزاد باز شود. قفل‌های سنتی که با یک حرکت آزاد قابل اجرا هستند، امنیت لازم و همچنین ایمنی را فراهم می‌کنند.

یکی از پیشرفت های راه حل قفل، ادغام درهای کنترل دسترسی با دوربین های نظارت تصویری و سایر سیستم های اقدامات امنیتی از جمله اطلاع رسانی انبوه است. راه‌حل‌های یکپارچه از اطلاع‌رسانی و ارتباط فوری حادثه به صورت محلی و خارجی با محل حادثه پشتیبانی می‌کنند و از اطلاع‌رسانی اولیه و پاسخ اولیه به حوادث در هنگام وقوع پشتیبانی می‌کنند.

یکپارچه‌سازی سیستم‌ها امکان مدیریت و کنترل از راه دور تسهیلات را از مکان‌های مختلف با استفاده از برنامه‌های کاربردی ضخیم و نازک فراهم می‌کند، به عنوان مثال، رایانه‌های اداری امنیتی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *