برای  سیستم تهویه پرشیا درمحفظه سرنشینان، فن‌هایی از نوع خنک‌کننده فن تعبیه شده‌اند که مصرف برق آن‌ها در حدود 1 کیلووات در ماه است، که امکان کنترل متمرکز بر سرمایش یا تهویه مطبوع فضاهای کوچک را فراهم می‌کند، همانطور که در قسمت خودرو وجود دارد.

برای انجام تجزیه و تحلیل انرژی و صرفه جویی از یک درایو با سرعت متغیر استفاده می شود و مصرف انرژی در سرعت ثابت متغیر در نظر گرفته می شود که با این تجزیه و تحلیل می توان میزان مصرف انرژی و همچنین میزان جریان هوا را در نقاط مختلف تعیین کرد.

عملیات یا سطح بار تجزیه و تحلیل، این روش دو مرحله از تجزیه و تحلیل را در نظر می گیرد: مرحله اول شامل توسعه یک چرخه سرویس بار است که امکان تخصیص هر سطح بار را در ساعات کارکرد و دومی که توان ورودی به موتور را تعیین می کند، تحت عنوان هر سطح بار، بر حسب کیلو وات اندازه گیری می شود.

محاسبه مصرف انرژی (کیلووات ساعت) حاصل ضرب توان بر حسب ساعت کار است.مصرف انرژی با افزودن انرژی مصرف شده در تمام سطوح بار در سرعت ثابت به دست می آید.

برای تجزیه و تحلیل این دو مرحله، داده های به دست آمده یا به دست آمده در سایت ضروری است. چرخه بار کسری از زمان در یک سال کار ماشینی است که در سطوح مختلف بار کار می کند، با در نظر گرفتن زمان خرابی که ممکن است به دلیل تعمیر و نگهداری یا دلایل دیگر ایجاد شود. از طرف دیگر، توان ورودی به موتور را می توان به طور مستقیم یا غیرمستقیم از اندازه گیری جریان هوا، منحنی های مشخصه و راندمان موتور اندازه گیری شده در هر سطح بار اندازه گیری کرد.

محاسبه انجام شده در سرعت ثابت با توجه به اندازه گیری سطوح جریان مستقیم است. تجزیه و تحلیل دیگر عملکرد سیستم در سرعت متغیر است، این امکان پیش بینی مصرف انرژی را تا زمانی که شما کنترل سرعت موتور را دارید، می دهد.

متغیرهای این تحلیل عبارتند از: منحنی‌های مشخصه، چرخه بار سرویس، منحنی سیستم و نقاط جریان در سرعت ثابت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *