به نظر می‌رسد که هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) هیچ درسی از آشفتگی سال گذشته نگرفته است زیرا دانش‌آموزان همچنان در تاریکی باقی می‌مانند که آیا می‌توانند هنگام حضور در آزمون پیش‌پزشکی سراسر هند در 3 می، از ساعت کوارتز اصل زنانه استفاده کنند یا خیر.

CBSE در دفترچه AIPMT خود اشاره کرده است که دانش آموزان مجاز به پوشیدن ساعت دیجیتال در داخل مرکز یا هر ساعتی که ماشین حساب نصب شده باشد، نخواهند بود. شرایط سال گذشته نیز به همین منوال بود، اما دانش‌آموزان حتی اجازه نداشتند از ساعت مچی ساده در چند مرکز استفاده کنند و باعث ناامیدی آنها شد.

تماس های تلفنی از والدین و دانش آموزان توسط HT بر سر این موضوع در روز شنبه دریافت شد. بسیاری از آنها حتی با مرکز CBSE در دهلی نو و همچنین مرکز منطقه ای تماس گرفتند، اما فقط بیشتر گیج شدند.

ساعت

من با واحد AIPMT در دهلی تماس گرفتم و مقامات به من اطمینان دادند که هیچ محدودیتی برای استفاده از ساعت های معمولی برای دانش آموزان وجود ندارد و ادعا کردم که آنها اطلاعات را به دفتر منطقه ای CBSE در Panchkula داده اند. آشیما شارما، والدین یکی از متقاضیان AIPMT، گفت: برای تأیید همین موضوع از دفتر منطقه‌ای اینجا، به ما صراحتاً گفته شد که به دانش‌آموزان اجازه نمی‌دهند ساعت در مراکز حمل کنند.

Sahil Kukreja، یک مشتاق AIPMT، گفت که پوشیدن ساعت هنگام تلاش برای کاغذ بسیار مهم است تا زمان را به خوبی مدیریت کنید. هنگامی که با مقامات واحد AIPMT در دهلی تماس گرفته شد، به نظر می‌رسید که در رفع سردرگمی تردید داشتند و گفتند که دفترچه دستورالعمل‌های روشنی دارد. راج رانی، دستیار دبیر واحد AIPMT، گفت که همه چیز بسیار روشن است و دانش آموزان نباید نگران باشند زیرا هیچ سردرگمی در مسیرها وجود ندارد. افسر منطقه ای CBSE، RJ Khanderao به صراحت از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *