ایتالیا بیش از 300 دباغی چرم مصنوعی مد روز را در خود جای داده است، دباغ‌سازی‌های شمال ایتالیا در Arzignano، چرم‌های روکش داخلی تولید می‌کنند، در حالی که سانتا کروچه به‌خاطر چرم‌های مد مشهور است، چرم های تمام دانه اسپینی بک در یک کارخانه دباغی آرزیگنانو تولید می شوند.

دباغی های مدرن با مقادیر زیادی نور طبیعی تمیز و ایمن هستند، اتوماسیون فرآیند را سریعتر، کارآمدتر کرده و کنترل کیفیت را افزایش داده است.

لازم به ذکر است که قیمت محصولات نوین چرم بسیار ارزان بوده و خریداران و مشتریان می توانند آنها را به صورت آنلاین از سایتهای معتبر تهیه نمایند.

فرآیند تولید چرم مجموعه ای از شش مرحله است که با آماده سازی مواد اولیه آغاز می شود و با بازرسی نهایی و ارسال به پایان می رسد.

آب و هوای معتدل اروپا و استانداردهای سختگیرانه در صنعت گوشت گاو شرایط ایده آلی را برای مواد خام چرم تضمین می کند، چرم گوسفندی محصول جانبی صنعت گوشت است و پوست هایی که در غیر این صورت ضایع می شوند به محصولی مفید و با ماندگاری تبدیل می شوند.

مواد خام به‌دست‌آمده از ایتالیا، آلمان جنوبی و دانمارک از آب و هوای معتدلی بهره می‌برند که در آن روش‌های مهار و مدیریت آسیب قابل مشاهده به گاو وارد نمی‌کند.

در مقابل، گاو در مناطق دیگر ممکن است در دماهای شدید پرورش داده شود و در معرض حصارهای سیم خاردار، مارک و محصولات الکتریکی گاو که پوست را خراب می کند، قرار می گیرند.

همانطور که می دانید قیمت چرم طبیعی با توجه به ضخامت آن نیز تعیین می گردد بنابراین می توان گفت که این محصول از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند.

علاوه بر این، استفاده از تغذیه غلات و هورمون های رشد می تواند بر کیفیت پوست تأثیر منفی بگذارد، یک پوست خوب 80 تا 90 درصد عملکرد پوست دارد، در حالی که عملکرد یک پوست بد برای جلوگیری از سوراخ‌ها، نیش حشرات و سایر لک‌ها کاهش می‌یابد که فقط 60 درصد محصول پوست تولید می‌کنند.

  • منابع:
    1. How Leather is Made
  • تبلیغات: 
    1. پارچه ایی که به پای یک فرد در زیر آب گیر کرد
    2. راز کارآفرینی که بعد از سه سال شکست موفق شد
    3. روشن شدن آژیر آمبولانس به خاطر کنسرو!
    4. طلاق زوج جوان بخاطر مفقود شدن طوطی!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *