اسکاچ بزرگ سازگار با محیط زیست، غیر سمی و ضد حساسیت را بگیرید که برای پوست حساس شما عالی است و آلرژی را از بین می برد.

طراحی شده با سلولز طبیعی، هیچ گونه مواد شیمیایی مضر یا مواد مصنوعی استفاده شده در ساخت آن را پیدا نمی کنید. ماندگاری بالایی دارد و شکل خود را از دست نمی دهد و به راحتی از بین نمی رود.

پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) این محصول ترکیب دو لایه است تا آن را نسبت به همتایان خود موثرتر کند. قسمت آبی تیره لکه های سخت را از ظروف نچسب بدون ایجاد یک خراش پاک می کند و سمت آبی روشن از گرد و غبار و سایر ذرات جلوگیری می کند.

این در بسته بندی 12 تایی عرضه می شود و بهتر است با مایع ظرفشویی ملایم استفاده شود.

هر سطحی از خانه شما را با حداکثر سهولت تمیز می کند. قابلیت جذب بالایی دارد. غذای سوخته را بدون آسیب رساندن به بدن اسفنج پاک می کند.

پس از هر بار استفاده باید آبکشی شود تا از بوی بد آن جلوگیری شود

ظروف خود را بدون زحمت با اسفنج ظرف شویی Knapp بشویید. این اسکرابر پست زنجیره ای OG از Knapp Made است و از سال 2011 تولید می شود و همچنان به عنوان برندی که بیشترین اعتماد را برای ایجاد یک اسکرابر پست زنجیره ای ستاره ای دارد، ادامه می دهد. این در واقع پرفروش‌ترین اسکرابر جهان برای تمیز کردن انواع ظروف، از جمله ظروف چدنی، اجاق‌های هلندی، ظروف قابلمه، ووک و غیره است.

برای استفاده، به سادگی خیس شوید، مقداری صابون ظرفشویی روی آن بگذارید و شروع به تمیز کردن کنید! می تواند چربی و کثیفی را به راحتی از بین ببرد و به طور خاص در تمیز کردن ظروف چدنی بسیار عالی است.

اگر قابلمه ها و ماهیتابه های قدیمی تری دارید، این اسفنج برای شما مناسب است. این اسکرابر ثبت شده توسط مجله Cooks Illustrated توصیه شده است و در «آشپزخانه آزمایشی آمریکا» نمایش داده شده است، بنابراین اگر آن آشپزها آن را دوست دارند، شما هم دوست خواهید داشت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *