بررسی سطح مقدار ضد یخ ال 90 وسیله نقلیه خود در طول ماه های سرد زمستان یک راه ساده و ارزان است تا مطمئن شوید خودرو شما را سرگردان نخواهد گذاشت.

ضد یخ به این دلیل مهم است که برای خنک کردن موتور خودرو و همچنین محافظت از آن در برابر یخ زدگی در هوای سرد استفاده می شود همچنین به عنوان عامل کلیدی در تامین گرمای داخل کابین خودرو عمل می کند.

ریچ وایت، مدیر اجرایی شورای مراقبت از خودرو، گفت: «بازرسی و نگهداری سیستم خنک‌کننده خودرو شما فقط چند دقیقه از وقت شما را می‌گیرد، اما وقتی در نظر بگیرید چه اتفاقی می‌افتد، ارزشش را دارد.

خرابی سیستم خنک کننده علت اصلی کم مصرف ترین بخاری برقی نانو خرابی موتور است که می تواند هزاران دلار هزینه داشته باشد و شما و خانواده تان را در بدترین زمان ممکن سرگردان کند.

سیستم خنک کننده با حفظ عملکرد موتور در محدوده دمایی صحیح از آسیب در برابر آسیب محافظت می کند، بیش از 27 درصد از خودروهایی که در ماه ملی مراقبت از خودرو بررسی شدند، سطح خنک کننده پایینی داشتند.

در حالی که 20 درصد به شستشوی کنار سالنی مایع خنک کننده نیاز داشتند که برای محافظت از سیستم در برابر زنگ زدگی، خاک و رسوبات معدنی لازم است.

برای بررسی سطح ضد یخ/خنک کننده، به چند ابزار اصلی سرویس و یک تستر توپ ضد یخ نیاز دارید که در فروشگاه لوازم خودرو محلی شما موجود است.

همیشه قبل از شروع کار از خنک بودن موتور و سیستم خنک کننده مطمئن شوید، باز کردن رادیاتور داغ یا مخزن/مخزن سرریز مایع خنک کننده می تواند باعث سوختگی شدید شود.

اگر مقدار ضد یخ 206 تیپ 5 / خنک کننده کم است، مخلوط 50/50 ضد یخ تایید شده و آب مقطر را اضافه کنید، اگر اخیراً ضدیخ خود را تعویض کرده اید، اما سطح شما پایین است، از تستر توپ ضد یخ استفاده کنید تا مطمئن شوید نسبت ضد یخ به آب صحیح است.

  • منابع:
    1. Check Antifreeze to Avoid Winter Blues Car Care Council Offers Winter Preventative Maintenance Tips
  • تبلیغات: 
    1. به جای حرف زدن عمل کنید تا کارآفرین نمونه شوید!
    2. گوشی که منجر شد و یک خانه را به آتش کشاند
    3. با پلی استر نوشابه گازدار تولید کنید
    4. قفسه ابزار که با خیس شدن نامرئی شد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *