بایگانی فروش زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی  سمنان شامل انواع زئولیت کشاورزی با دانه بندی های مختلف برای انواع مصارف کشاورزی می باشد . معادن بزرگ و فعال زئولیت که در استان سمنان واقع شده است دارای بایگانی فروش بهترین نوع زئولیت کشور با غنای بالای 99 درصد از نوع کلینوپتیلولیت است که منبع و مرجع اصلی زئولیت در کشور می باشد.زئولیت کلینوپتیلولیت یکی از نیاز های ضروری کشاورزان برای افزایش تولیدات کشاورزی با کمترین امکانات خود می باشد .

فروش زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی در بایگانی فروش معادن سمنان با قیمت بسیار ارزان و بدون دخالت هیچ واسطه ای انجام می شود . تمامی محصولات این بایگانی و این مرجع بدون دخالت هیچ واسطه و دلالی مستقیم از کارخانه و معدن تولید کننده و فراوری کننده به دست مشتری ارسال می شود . دفاتر مربوط به فروش زئولیت کلینوپتیلولیت که زیر نظر معدن می باشند در بیشتر شهرهای ایران وجود دارند .

مشتریان برای دسترسی و خرید راحتتر محصولات کارخانه می توانند به این دفاتر مراجعه کرده و پس از دریافت راهنمایی ها و مشاوره های ضروری در مورد نوع محصول ، مساحت زمین، نوع خاک منطقه و غیره زئولیت مورد نیاز زمین خود را تهیه کنند.

به کلیپ کوتاه تهیه شده از تولید انواع زئولیت دانه بندی توجه فرمائید:

فروش زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان به چه صورت انجام می شود؟

دفاتر مربوط به بایگانی زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی که زیر نظر شرکت و کارخانه اصلی در استان سمنان می باشند برای دسترسی راحتتر کشاورزان زئولیت کلینوپتیلولیت را به همان قیمت معدن و بدون کاستن از کیفیت و کمیت محصول به ارائه و فروش زئولیت کلینوپتیلولیت می پردازد .فروش زئولیت کلینوپتیلولیت  کشاورزی به دو صورت انجام می شود . خریداران برای خرید زئولیت کلینوپتیلولیت می توانند با مراجعه به وبسایت و یا مراجعه حضوری اقدام به خرید نمایند .

زئولیت کلینوپتیلولیت دارای انواع مختلف با دانه بندی متفاوت است . برای همین کشاورزان برای اینکه زئولیت مورد نیاز زمین خود را به درستی انتخاب کنند حتما باید مشاوره ببینند مشاوره ها رایگان است و مشتریها می توانند پس ازمشاوره و کسب اطلاعات لازم و ضروری اقدام به خرید زئولیت مخصوص نوع خود نمایند .

برخی کشاورزان در مناطقی با خاک شور  و برخی دیگر در زمینی با خاک شیرین زمین زراعی دارند .باید مطابق با نوع خاک و میزان بارش نزولات آسمانی و برخی عوامل دیگر اقدام به خرید نمایند .مشتریها می توانند با تماس مستقیم یا ارسال پیام ازطریق واتساب با مشاوران ارتباط گرفته تابتوانند زئولیت مورد نطر را خریداری نمایند . بخش کشاورزی هم برای خاک و هم برای کود نیاز به زئولیت دارد . بدون استفاده از زئولیت کشاورز نمیتواند محصولات دلخواه خود را تهیه نماید.

کاربردهای زئولیت کلینوپتیلولیت در خاک کشاورزی

خاک بسیاری از زمین های کشاورزی پس از استفاده های لازم و زراعت فراوان از نظر تامین مواد غدایی برای محصولات فقیر می شود و کشاورزان باید برای غنی سازی خاک خود باید هزینه ها زیادی صرف کنند تا خاک را دوباره احیا کنند. در زمین های خشک احیای دوباره خاک برای کشاورزان معمولا هزیته های زیادی دارد و کشاورز را مجبور به پرداخت هرینه های اضافی می کند .

بسیاری از کشاورزان با کود های شیمیایی و طبیعی خاک خود را احیا می کنند ولی این روشها هم نه تنها کافی نیست بلکه در بیشتر مواقع باعث آسیب رساندن به خاک نیز می شود . قیمت کود های شیمیایی  معمولا بسیار گران است و استفاده بیش از حد آن میتواند آسیبهای جدی به خاک و محصول وراد کند .کود های طبیعی هم برای استفاده باید پوسانده و کمپست شوند تا بتوانند قابل استفاده گردند .

در بسیاری از مواقع استفاده از کود های شیمیایی وطبیعی موجب افزایش رشد آفتها می شود و این مسئله معضل بسیاری از کشاورزان است و آنها را وادار به خرید سم و سمپاشی مزرعه می نماید .کشاورزانی که با زئولیت کشاورزی آشنا باشند بخوبی مزایای این ماده معدنی را می دانند و بجای استفاده از روشهای قدیمی از زئولیت برای محصول و زمین خود استفاده میکنند .زئولیت کشاورزی کاربرد های فراوانی در خاک و کود دارد که کشاورزان با صرف هزینه های بسیار کمتر میتوانند بیشترین و با کیفیتترین محصولات را در زمینهایی با خاک و کود زئولیتی پرورش دهند .

بایگانی محصولات کشاورزی سمنان در زمینهایی با خاک و کود زئولیت کلینوپتیلولیت

استان سمنان یکی از استانهای خشک و کم باران ایران است و کشاورزی در این استان بوسیله روشهای آبی انجام میگیرد. کشاورزان برای حفظ محصول و زمین خود در این منطقه هزینه های زیادی را متحمل می شوند . اکثر کشاوزان خاک و کود خود را با محصولات شیمیایی غنی می کنند که بسیار گران و پرهزینه است . روشهای شیمیایی اگر به درستی کنترل نشود باعث بروز خسارات زیادی به محصول و خاک می شود.

کشاورزانی که با ماده معدنی زئولیت آشنا هستند در بین سایر کشاورزان از موفقیت بسیار چشمگیری برخوردار می باشند. زئولیت یک کود معدنی است که در استان سمنان به وفور یافت می شود . زئولیت باعث غنی سازی خاک و کود شده  و رشد و پرورش محصولات خاک را چندین برابر می کند .زئولیت نه تنها باعث رشد چندین برابری محصولات می شود بلکه خاک را بش از پیش حاصلخیز کرده و عمر و دوام خاک را چندین برابر می کند .

زئولیت کلینوپتیلولیت یکی از باکیفیترین زئولیتهای مخصوص کشاورزی است . این زئولیت با دانه بندی های 0/01 الی 0/04 و بزرگتر برای انواع محصولات کشاورزی و نهالها و درختان بکار برده می شود . زئولیت علاوه بر اینکه باعث تقویت خاک می شود بکه خود نیز نوعی کود بحساب می آید .زئولیت را کود هوشمند نیز می نامند . زئولیت را هم می توان با کود های حیوانی دیگر مخلوط کرد و هم می توان به تنهایی ازآن به عنوان کود برای زمینها کشاورزی و باغات استفاده کرد .

تفاوت خاکهای زئولیت دار با خاکهای معمولی کشاورزی

کشاورزان معمولا با خاکها و کود هایی که خود توسط چارپایان تولید می کنند در زمین های زراعی استفاده می کنند . بسیاری از آنها در ابتدا محصولات بسیار پر باری به عمل می آورند اما رفته رفته از کیفیت و کمیت محصولات کاسته شده و برداشت کمتری صورت می گیرد . این در صورتی بوجود می آیدد که کشاورز بصورت بی وقفه در مدت زمانهای کوتاه بیشترین فعالیت را در زمین انجام می دهد غافل از آنکه ظرفیت خاک زراعی خود را بداند . کم کم خاک کشاورزی از نظر تامین مواد غدایی دچار فقر شده و کشاورز اقدام به استفاده از انواع کود های شیمیایی می کند .

در زمینهایی با خاک های معمولی محصولات اکثرا از نظ حجم و وزن بسیار کوچکتر و کمتر از محصولات زراعی خاک های زئولیت دار است و  علت آن هم فقر غذایی خاک می باشد .خاک های زئولیت دار غنی از مواد غذایی می باشند که حجم و وزرن و تعداد محصولات بسیار بیشتری از خاکهای معمولی دارند . اگر خاک زمینهای معمولی بصورت ماسه ای باشد در آبیاری آب به اعماق زمین نفوذ کرده و از دسترس ریشه خارج می شود و کشاورز را مجبور می کند که تعداد دفعات آبیاری را چد برابر کند.

در صورتی که در زمینهای ماسه ای که با زئولیت کلینوپتیلولیت آغشته شده باشد آب هرکز از دسترش ریشه گیاهان نمی تواند خارج شود . زیرا ساختمان درونی زئولیت باعث جذب تمامی آبها می شود و همانند اسفنج عمل می کند . در این زمینها زئولیت آب جذب شده در ساختار درونی خود را تا مدتهای بسیار طولانی ذخیره کرده و بصورت آهسته به گیاه تزریق می کند .

میزان کشش و قدرت جذب آب به درون ساختمان زئولیت کلینوپتیلولیت چقدر است؟

زئولیت کلینوپتیلولیت بواسطه ساختار اسفنجی که دارد میتواند تا 75 درصد از  ساختمان درون خود را از آب انباشته کند . همچنین بواسطه جذب بسیار قویی که بین مولکولهای زئولیت وجود دارد  این آب انباشته شده را تا مدتهای طولانی نگه می دارد و از تبخیر شدن آن جلوگیری می کند . آب انباشته شده درون زئولیت بصورت آهسته و پیوسته به ریشه گیاهان تزریق می شود . بدین وسیله گیاه همیشه آب در اختیار دارد و تحت هیچ شرایطی دچار بی آبی نمی شود .

همانطور که زئولیت تا 75 درصد از ساختمان درونی خود را از آب اشباع می کند می تواند مواد مغذی و مفید موجود در خاک را نیز درون خود انباشته کرده و کم کم به گیاه تزریق کند .مواد مغذی که زئولیت می تواند به گیاه تزریق کند باید هم اندازه روزنه های اسفنجی زئولیت باشد تا بتواند آنها را از اسیر مواد جدا کرده و به ریشه گیاها تزریق نماید .

تقریبا تمامی مواد مفید مانند نیتروژن، پتاسیم ، اکسیژن، کلسیم ، سدیم و غیره خوراک اصلی ریشه گیاهان می باشند دقبقا هم اندازه روزنه های زئولیت هستند . برای همین منظور از زئولیت بعنوان بهترین صافی طبیعی در بین مواد معدنی نام برده می شود . در فصول گرم و خشک که سیر نقاط زمین خشک و بی آب هستند خاکهای زئولیتی سرشار از آب انباشته شده در درون خود هستند و گیاهان را به خوبی تغذیه می کنند . پس از کشاورزان خواهشمندیم در خرید زئولیت کم کاری نکنند .

انواع دانه بندی های زئولیت برای مصارف کشاورزی و سایر صنایع

زئولیت خام که در دل کوهها ذخیره شده است بصورت قلوه سنگ های بسیار بزرگ و یا رگه های طولانی رخنمون پیدا میکند . برای تبدیل این قلوه سنگها عظیم و خالص سازی آنها باید هزینه هایی مانند استخراج و فراوری روی آنها صورت گیرد تا قابل استفاده در صنایع مختلف واقع شود . صنایعی مانند کشاورزی ، تصفیه آب و فاضلاب ، دامداری، تهیه کود، پرورش آبزیان و سایر صنایع نیاز به ترکیب خاصی از زئولیت دارند تا بتوانند از آن بهره برداری کنند.

هر کدام از صنایع نامبرده دانه بندی خاصی از زئولیت را در صنعت خود استفاده می کنند . دانه بندی زئولیتها از سایر میکرون شروع شده و  به دانه بندی بادامی  خاتمه پیدا میکند . به دانه بندی های میکرون زئولیت پودری می گویند که باز این دانه بندی هم اندازه های بسیار ریز متفاوتی دارد  این سایزهای بسیار ریز را با واحد مش یا مش بندی از یکدیگر جدا می کنند. اصولا دانه بندی های میکرون یا پودری در خوراک حیوانات کاربرد دارد.

دانه بندی های درشتتر از میکرون که به سایز های میلیمتری نزدیک می شود عمدتا در کشاورزی و باغات کاربرد دارد . بدلیل اسفنجی بودن ساختار فضایی زئولیت این دانه بندی می تواند  رطوبت موجود در خاک رابه خود جدب کرده و درون خود نگه دارد . البته برای خاک کشاورزی از دانه بندی مخلوط هم استفاده می شود .دانه بنی مخلوط بدین گونه است که زئولیت پودری و دانه ریز و بادامی را ادغام کرده و پای درختان می ریزیم.

درصد زئولیت در باغها و زمینهای کشاورزی چقدر باید باشد ؟

باغها و زمینهای کشاورزی همانطور که به نوع خاصی از زئولیت با دانه بندی متفاوت نیاز دارند میزان درصد زئولیت آنها نیز کمی متفاوت است . زئولیت کلینوپتیلولیت مخصوص کشاورزی می باشد و در سایز های مختلف و دانه بندی های متفاوت فراوری و عرضه می گردد  . معمولا در زمینهایی که اقلیم آب و هوایی گرم و خشک داشته باشند به ازای هرهکتار زمین 4 تن زئولیت به خاک آن اضافه میکنند . گاهی کشاورزان بجز زئولیت مواد معدنی دیگری مانند گوگرد  همراه با زئولیت با خاک مخلوط میکنند .

درصد زئولیت در اقلیمهای مختلف کمی متفاوت است . برای زمینهای گرم و خشک که دچار کم آبی هستند باید زئولیت زیادی استفاده شود تا نم خاک را جذب کرده و درون خود نگداری کنند تا گیاه دچار کم آبی نشود . حداقل زئولیت در این نواحی چهار الی پنج تن در هکتار است . در زمینهای سرد هم حداقل مقدار زئولیت همان 4 تن کافی می باشد . در نواحی پرباران و مرطوب 3 تن زئولیت در هکتار کافی است پون زمین این نواحی در تام فصول سال مرطوب است و بیشتر مواد غدایی مورد نیاز خود را دارد .

برای بررسی بهتر میزان و نوع زئولیت برای زمین خود حتما با یک مهندس کشاورزی در این باره مشورت کرده و تمام مشخصات زمین خود را به مهندس کشاورزی بگویید تا مشاوره تخصصصی و کاربردی ارائه دهد.

بایگانی و تولید و فروش زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی سمنان با قیمت ارزان

معادن زئولیت سمنان که از پیشگامان عرصه تولید و فروش زئولیت در ایران به شمار می آیند دارای بهترین و مرغوبترین زئولیت در کشور می باشند . 95 درصد زئولیت با کیفیت و عیار بالای 99 رصد ایران در استان سمنان واقع شده است.

قیمتهایی که زئولیت کلینوپتیلولیت استان سمنان برای انواع دانه بندی های خود در نظر گرفته است دارای پایینترین قیمت بازار ایران است. از آنجاییکه سفارشات خرید مستقیما توسط معدن انجام می شود هیچ گونه واسطه و دلالی نمی تواند در افزایش قیمت زئولیت سمنان دخالت کند .

بنابراین خرید زئولیت بصورت مستقیم از معدن بسیار باصرفه تر از خرید ازواسطه ها می باشد . تنها تفاوتی که خرید ازمعدن و خرید از واسطه ها وجود دارد هزینه های حمل و نقل و درصد بازاریابی دلالان می باشد .این هزینه ها به عهده مشتری می باشد .مشتری می تواند خود به تنهایی وسیله نقلیه گرفته و از معدن بارگیری کند و یا اینکه میتوانند هزینه های حمل و نقل  را برای ما بفرستند تا حمل و نقل زئولیت را انجام بدهیم.

بایگانی فروش زئویت کلینوپتیلولیت استان سمنان عرضه کننده بهترین زئولیت کشور با قیمت رقابتی و بسیار مناسب و کیفیت بالای 99 درصد در خدمت تمامی کشاورزان و دامداران کشور است

برای مشاوره در موزد زئولیت کلینوپتیلولیت استان سمنان از هر شهری که باشید لطفا با ما در واتساب تماس بگیرید و مشخصات زمین و اقلیم خود را به ما بدهید تا بتوانیم میزان و نوع زئولیت مصرفی ما را تخمین بزنیم و برایتان محصول را آماده کنیم.

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *