گابریل پاپی، مدیر فروش بیل مکانیکی ولوو 750 اظهار داشت: «یکی از ویژگی‌های استثنایی سری جدید A، در میان بسیاری از دستگاه‌ها، عملکرد EPIC است. “این سیستم کامپیوتری جدید برای کنترل مستقل پمپ های هیدرولیک به طور قابل توجهی راندمان سوخت را بدون تاثیر بر بهره وری بهبود می بخشد.

از دیگر نقاط قوت این بیل مکانیکی می توان به حساسیت بار استثنایی، کاهش مصرف سوخت روزانه تا 8% به طور متوسط ​​و رضایت کلی اپراتور، “پاپی نتیجه گرفت.

علاوه بر عملکرد EPIC، بیل مکانیکی HX300ANL برخی از فناوری های جدید هیوندای را در خود جای داده است: نشانگر Eco، که در مورد وضعیت عملکرد ناکارآمد هشدار می دهد تا انرژی هدر نرود.

سیستم MG/MC که وضعیت عملکرد بیل مکانیکی را نشان می دهد و به طور خودکار تجهیزات را برای کمک به اپراتور کنترل می کند و در نهایت قفل ایمنی خودکار که از عملکرد تصادفی تجهیزات برای افزایش ایمنی اپراتور و کار جلوگیری می کند. به طور کلی
برای بهبود زمان کارکرد دستگاه، همه بیل مکانیکی ولوو جدید سری A مجهز به ویژگی‌های جدیدی مانند سیستم عیب‌یابی متصل به موتور (ECD) هستند که گزارش‌های تشخیصی را به تکنسین‌های خدمات و فروشندگان (از طریق ایمیل، برنامه تلفن همراه یا Hi MATE، سیستم تله‌ماتیک خود HCE) ارائه می‌کند. )

در مورد تعمیر و نگهداری موتور و بهبود نظارت بر کدهای خطای موتور؛ عملکرد تشخیص ماشین متصل (MCD) که به کاربران امکان می دهد اطلاعات مربوط به عملکرد دستگاه را از طریق سیستم Hi MATE جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنند.

یکی دیگر از عملکردهای تشخیصی مفید، ابزار HCE-DT است که اطلاعات عیب یابی را از طریق احراز هویت کاربر در Hi MATE ارائه می دهد. علاوه بر این، گزارش تولید شده توسط Hi MATE امکان بهبود مدیریت ناوگان را با ارسال گزارش های ماهانه از طریق ایمیل، از جمله خلاصه عملیات و تجزیه و تحلیل مصرف سوخت فراهم می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *