در این مطالعه، تشک طبی رویال نرم، سفت و سفارشی‌شده با استفاده از حسگرها بر روی فرآیندهای خاردار شرکت‌کنندگان برای ثبت هم‌ترازی راچیس از طریق یک سیستم ردیابی چشم در طول موقعیت جانبی در حالت استراحت برای هر یک از سه نوع تشک مورد آزمایش قرار گرفتند.

هدف ارزیابی این بود که چگونه انواع مختلف تشک‌ها مورفولوژی راشیس را در نقاط فشار حداکثر در هر دو وضعیت به پشت و پهلو تغییر می‌دهند.

کراوچی و همکاران در مطالعه خود از معیارهای ورود و خروج استفاده کردند. بیست و هشت مرد بین 25 تا 30 سال (BMI 19-25 کیلوگرم بر متر مربع )) در مطالعه خود قرار گرفتند و از طریق نمودار ارزیابی خواب مورد ارزیابی قرار گرفتند.

معیارهای خروج از مطالعه عبارت بودند از: بیماری های شدید نابسامان، سابقه سوء مصرف الکل یا مواد غیرقانونی، اختلالات عصبی، ترومای جمجمه و اختلالات روانی بر اساس راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-V، انجمن روانپزشکی آمریکا، 2013).

 

سایر معیارهای خروج عبارت بودند از: امتیاز آزمون ذهنی کوچک < 26، تجویز داروهای مؤثر بر سیستم عصبی مرکزی (CNS)، مصرف بیش از حد کافئین و/یا تنباکو (به ترتیب بیش از دو فنجان و پنج نخ سیگار در روز).

همه داوطلبان بدون خاطره اختلال خواب و خواب طبیعی (پرسشنامه صبح-عصر: “هیچ یک از دو نوع”) تحت یک پلی سومنوگرافی در بیمارستان (PSG) قرار گرفتند و یک پایش طولانی مدت ریتم خواب و بیداری برای حذف هر دو اختلال خواب (به عنوان مثال بی خوابی، اختلالات خواب ناشی از فعالیت حرکتی و یا اختلالات تنفسی) و ارزیابی مدت زمان خواب معمول ارزیابی شد.

و دوره خواب PSG با استفاده از یک دستگاه مانیتورینگ قابل حمل (Embletta MPR PG proxy ST+، Natus Medical Inc.، Pleasanton، کالیفرنیا، ایالات متحده)، الکتروانسفالوگرافی چهار کاناله (EEG) (C3، C4، O1، O2)، دو الکترواکولوگرافی چانه و الکترومیوگرافی تیبیا، کانول بینی جریان هوا، تلاش تنفسی شکمی و قفسه سینه، اشباع اکسیژن و ضربان قلب، وضعیت بدن و خروپف.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *