تولید و فروش بی واسطه زئولیت کشاورزی قم  در مرکز استان قم انجام میشود . از انجاییکه قم شاهراه ایران محسوب می شود بطوریکه شمال را به جنوب و شرق را به غرب متصل می کند می تواند برای بسیاری ازکشاورزان که به دنبال خرید بی واسطه زئولیت هستند یک امتیاز بزرگ به حساب بیاید .

تولید و فروش بی واسطه زئولیت قم نه تنها برای کشاورزان بلکه برای سایر صنایع که به دنبال منبع دائمی زئولیت هستند نیز بسیار مفید است . بزرگترین معدن زئولیت ایران در استان سمنان واقع هست اما از آنجاییکه سمنان از نظر جغرافیایی در موقعیت نامناسبی برای کشاورزان مناطق جنوبی و غربی قرار دارد لذا تامین زئولیت از سمنان برای انها بسیار پرهزینه خواهد بود.

کارخانه های تولید و فروش بی واسطه زئولیت قم ک در محوطه معدن قرار دارند مجهز به تجهیزات بسیار پیشرفته ای هستند که انواع زئولیت کشاورزی با انواع دانه بندی مختلف را فراوری و تولید کرده و به صورت فله و کیسه ای ارائه می دهند. قیمتهای زئولیت کشاورزی در استان قم همان قیمت تولیدی معدن است و هرگز واسطه ای در آن دخیل نیست.

شرایط و مشکلات کشاورزان سنتی مناطق دور افتاده ایران

ایران کشور بسیار پهناوری است و جای جای ایران کشاورزان به کشت و زرع انواع محصولات کشاورزی می پردازند . خاک و گوگرد و  اقلیم هر منطقه با مناطق دیگر بسیار متفاوت است . آبهای بعضی از مناطق ایران شیرین و برخی مناطق شور هستند . درختان هم متناسب با آب و هوا رشد می کنند . درختان منطقه سردسیر در مناطق گرم رشد نمی کنند و بلعکس.

با این تفاسیری که اعلام شد نتیجه میگیریم که کشاورزی یک علم پیچیده است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

بسیاری از کشاورزان هنوز به شیوه های سنتی کشاورزی می کنند و همان محصولاتی را برداشت می کنند که اجدادشان برداشت می کردند. با گذشت زمان قدرت خاک برای این کشاورزان کاهش می یابد و کشاورزان را با مشکلات زیادی روبرو خوهد ساخت.

استفاده از انواع کود های شیمیایی و کود های آلی خام که گدشتگان استفاده میکردند فقط برای مدتی برای خاک خوب است . با گذشت زمان استفاده مکرر از کود های شیمیایی برای خاک باعث تجمع انواع سموم حاصل از تجزیه کود شیمیایی شده و باعث خشک شدن کامل محصول خواهد شد . کشاورزان مناطق دور اقتاده بواسطه همین مشکل هر ساله برداشتشان  کمتر و کمتر از سالهای قبل می شود .

تولید وفروش بی واسطه زئولیت
زئولیت میکرونیزه قم صادراتی

تولید و فروش زئولیت بی واسطه قم برای کشاورزان سنتی کار

کشاورزان سنتی که صنعت کشاورزی را از اجدادشان به ارث برده اند با گرم شدن کره زمین با مشکلات بسیار زیادی روبرو خواهند شد . تغییر دادن عقاید اینگونه کشاورزان بسیار سخت خواهد بود و این خود یکی از مشکلات دیگری است که این کشاورزان دارند. اگر آنها دست از عقاید کهنه کشاورزی برداشته و بصورت علمی کشت و زرع کنند نتایجی خواهند دید که حتی اجدادشان هم تابحال در بهترین شرایط آب و هوایی ندیده اند.

کارخانجات تولید و فروش بی واسطه زئولیت  قم مزایای بیشماری برای این کشارزوان خواهد داشت . این کارخانجات در شرایط آزمایشگاه مطابق با اقلیم انواع مناطق ایران زئولیت با ترکیباتی که متناسب با آن مناطق باشد را تولید کرده و با ارائه راهنماییهای لازم به کشاورزان در مورد نحوه استفاده باعث خواهند شد که کشارزوان بهترین و بیشترین نتیجه را بگیرند.

کارخانجات تولید و فروش بی واسطه زئولیت در حال تلاش هستند تا تمامی کشاورزان این ماده معدنی بسیار مفید و پرکاربرد را به  راحتی و با کمترین هزینه دریافت نمایند . بسیاری از دلالان با خرید زئولیت و گوگرد معدنی انبار کردن انها و سپس گران فروشی باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای کشاورزان شده اند بطوریکه کشاورز نه تنها نمی تواند دلال را از تولید کننده تشخیص دهد بلکه اعتمادش به زئولیت هم برای مصارف کشاورزی از بین می رود.

تولید و فروش بی واسطه زئولیت
زئولیت عیار بالای پتاسیم قم

کارخانه تولید و فروش زئولیت قم وعرضه بی واسطه به کشاورزان

کارخانه تولید و فروش بی واسطه زئولیت استان قم مدت 15 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و انواع زئولیت بسیار مرغوب کشاورزی را بدون واسطه و بصورت مستقیم به کشاورزان و سایر صنایع با قیمت بسیار ارزان و کیفیت بسیار بالا عرضه میکند. زئولیت قم یکی ازشناخته شده ترین زئولیتها در میان تمام معادن زئولیت ایران می باشد. منطقه ورودی معدن هم برای تمامی خریداران بسیار هموار است.

معدن زئولیت استان قم از نظر جغرافیایی در اتوبان قم _ تهران کنار دریاچه نمک واقع شده است .و از نظر تردد بسیار هموار است .این معدن برای صد سال دیگر هم زئولیت معدنی با کیفیت در اختیار دارد.از نظر وسعت معدن زئولیت استان قم دومین معدن بزرگ ایران است. یعنی بعد از معادن سمنان  قرار دارد .ولی از نظر کیفیت در رتبه اول قرار دارد .

زئولیت قم شیرینتر از زئولیت سمنان است زیرا در برخی رگه های معادن سمنان آثار سدیم و کلسیم دیده شده است که با زئولیت ترکیب شیمیایی ایجاد کرده است ولی در معدن قم هیچ رگه سدیمی وجود ندارد. و میزان درصد پتاسیم آن بسیار بالاتر از سایر عناصر است.

تولید وفروش بی واسطه زئولیت
زئولیت عیاز 99 درصد میکرونیزه قم

کشاورزان چگونه زئولیت بی واسطه از کارخانه تولید و فروش زئولیت قم دریافت نمایند؟

کشاورزان ایران مخصوصا کشاورزان مناطق جنوبی قبل از کشف و پیدایش معدن زئولیت استان قم از استان سمنان اقدام به تهیه و خرید زئولیت می نمودند. کشاورزان برای خرید زئولیت از سمنان در گذشته رنج های بسیاری را تحمل می کردند . مخص.صا کشاورزانی که از مناطق جنوبی کشور هزاران کیلومتر را  می پیمودند تا به معادن زئولیت سمنان برسند.

از زمان پیدایش و بهره برداری معادن زئولیت استان قم و پس از عیار سنجی این معادن بسیاری از کشاورزان برای خرید زئولیت به سمت قم روانه شدند. مسیر معدن سمنان بسیار سختو صعب العبور بود اما معادن قم در کنار جاده  اتوبان قم تهران قرار دارد و هر مسافری که در مسیر تهران باشد میتواند بن راه معدن را در کنار جاده  قم_ تهران مشاهده کند.( تولید و فروش بی واسطه زئولیت در استان قم و ارسال به تمامی نقاط کشور)

هزینه های حمل و نقل بسیار سنگینی که کشاورزان برای زئولیت سمنان می پرداختند بعد از پیدایش معادن قم به نصف کاهش یافت . همچنین زمان دریافت و تحویل محصول هم به نصف کاهش یافت. البته این هنوز بخش کوچکی ازسهولت کار برای کشارزان بود .از زمان پیدایش اینترنت و ورود آن به تجارت تمام معاملات در این مرکز بصورت مستقیم و بدون واسطه انجام و همچنین حمل ونقل ها هم بسیار ارزان و سریع توسط مکاتبات اینترنتی هماهنگ و انجام میشود.

تولید وفروش بی واسطه زئولیت
زئولیت صادراتی قم

خواص و کاربرد های  ماده معدنی زئولیت در صنعت کشاورزی

زئولیت معدنی در تمامی صنایع کاربرد دارد.  تقریبا در هر صنعتی که وارد شویم رد پای زئولیت را در انجا مشاهده خواهیم کرد. تمامی کارخانه ها برای تصفیه آبهای صنعتی و آلوده که به مواد سمی و شیمیایی آغشته اند نیاز به یک تصفیه خانه دارند . تصفیه خانه ها هم با زئولیت کار می کنند . بنابراین می توان زئولیت را  تقریبا در تمامی صنایع حتی در منازل هم یافت.

اکثر منازل استانهای کویر نشین مانند قم، سمنان ، اراک، اصفهان و استانهای جنوبی از آب شرب مناسب برخوردار نیستند و آب لوله کشی آنها دارای املاح نمک و آهک و کلسیم می باشد. این املاح برای انسان مضربوده و در صورت استفاده بیماریهایی را به همراه دارد. بنابراین تقریبا در تمامی منازل دستگاههای تصفیه آب وجود دارد. نه تنها در منازل بلکه در کارگاهها و کارخانجات برای تهیه آب شرب از زئولیت معدنی استفاده می کنند.

کاربرد های زئولیت در صنعت کشاورزی نیز بسیار زیاد است . تقریبا در تمامی بخش های کشاورزی استفاده از زئولیت معدنی بسیار حیاتی بوده و برای کشاورز نه تنها صرفه جویی های مالی بلکه از نظر برداشت محصول هم بیشترین برداشت رابه همراه خواهد داشت.در بخشهای اصلاح خاک و تهیه کود و فراری و پوساندن یا به اصطلاح کمپست کود بهترین ماده زئولیت معدنی  می باشد.

تولید وفروش بی واسطه زئولیت
زئولیت پتاسیم صادراتی قم

تفاوت کود های شیمیایی و کود معدنی زئولیت

بسیاری از کشاورزان با وجود زئولیت معدنی که بسیار پرکاربردتر از کود شیمیایی است هنوز هم از انواع مختلف کود های شیمیایی که بسیار گرانتر از زئولیت است استفاده میکنند. کود های شیمیایی زمانی مفید هستند که زئولیت نباشد و یا به کل تمام شده باشد . کود های شیمیایی بعد از چند بار استفاده اثرات بسیار مخربی را بر خاک و محصول به جای میگذارند.

کود های شیمیایی مواد خطرناکی دارند که در خاک می ماند و هرگز تجزیه نمیشود این مواد به مرور زمان توسط ریشه گیاهان جذب شده و وارد بدنه گیاه می شود و گیاه خیلی زود خشک می شود.این سموم شامل نیترات، اسید اوریک یا اوره، یونهای مخرب آمونیوم وبرخی سموم دیگر می باشند که موجبات رشد و نمو باکتریهای مضر را در خاک فراهم می کند.

زئولیت معدنی که کود معدنی یا کود هوشمند هم نامیده می شود خواصی زدارد که تمامی سموم موجود در خاک را با استفاده از خاصیت تبادل کاتیونن بسیار بالایی  که دارد تجزیه کزده و آثر سم آنها را دفع و به مواد مفید کشاورزی مانند نیتریت، سدیم ، پتاسیم، فسفر و غیره تبدیل می کند. این مواد پس از تجزیه و تبدیل شدن به مواد مفید به درون زئولیت جذب شده و در آنجا ذخیره شده و کم کم به درون گیاه انتقال می یابد.

تولید فروش بی واسطه زئولیت
زئولیت پتاسیم صادراتی قم

اثرات و کاربرد های زئولیت معدنی بر خاک و کود های حیوانی

زئولیت معدنی با استفاده از خواص ویژه ساختاری که دارد بر روی خاک و همچنین کود های حیوانی اثرات بسیار شگفتی به جای میگذارد . خاکهای کشاورزی در اثر استفاده بیش از حد کم کم دچار فقر مواد غذایی می شوند. یعنی تمامی مواد مورد نیازخاک به ریشه ها منتقل می شود و خاک ضعبف می شود. بسیاری از کشارزان وقتی به این مشکل بر می خورند یه کود های شیمیایی روی می آورند .

کود های شیمیایی همانطور که گفته شد در دراز مدت باعث آسیب شدید خاک و گیاهان شده و همچنین باعث آفت زدگی محصولات کشاورزی خواهند شد. اثرات بجا مانده از کودهای شیمیایی هم که اصلا قابل تجزیه نیستند. بنابراین کشاورزان کم کم زمینهای خود را از دست می دادند و بسیاری از انها تا سالها چیزی نمی کاشتند تا خاک خود را مجددا احیا کنند .

زئولیت معدنی یک ماده بسیار پر خاصیت و پرکاربرد  کم کم جای کود های شیمیایی را گرفت و کشارزان را از بلای بیشتر نجات داد .در مورد کاربردهای زئولیت معدنی صحبت بسیار شده است اما بطور کلی زئولیت جاذب آب بوده یعنی در مناطقی که خاک خشک باشد زئولیت نم و رطوبت هوا را گرفته وبه آب تبدیل کرده و کم کم به خورد گیاه و یا درخت می دهد.

تولید وفروش بی واسطه زئولیت
زئولیت میکرونیزه صادراتی قم

نحوه پوساندن کود های حیوانی توسط زئولیت پتاسیم

کارخانجات تولید و فروش بی واسطه زئولیت در استان قم برای کشاورزانی که هنوز کود را با زئولیت نپوسانده اند آموزشهای مخصوصی قبل از خرید می دهد . بسیاری از کشاورزان بنا بر روشهای سنتی کود های خود را بدون پوساندن و کمپست کردن پای درختان و باغات میریزند. این کار لطماتی را به باغات خواهد زد که جبران کردنش بسیار پرهزینه خواهد بود مثل افزایش آفات مزراعه، اسیدی شدن خاک ، افزایش آمونیاک خاک و بسیاری از مشکلات دیگر را ایجاد خواهد کرد .

اما اگر کود را بصورت پوسانده شده در اختیار گیاهان و مزارع قرار دهیم نه تنها تمام مواد معدنی خاک را تامین میکند بلکه سموم و عناصر سنگین موجود درخاک را تجزیه کرده و به مواد معدنی مفید تبریل میکند و در اختیار ریشه گیاهان قرار می دهد. کود پوسانده شده یک نوع مکمل غذایی آماده هست که در اختیار گیاهان قرار داده می شود .

در گذشته مرسوم بود که کود را با گوگرد بپوسانند اما گوگرد معایبی دارد که به آنها نیز خواهیم پرداخت . اکنون استفاده از زئولیت معدنی یهترین روش برای پوساندن کود های حیوانی میباشد. زئولیت معدنی تمامی عناصر کود را که برای خاک سنگین و غیر قابل تجزیه باشد با استفاده از خاصیت تبادل یونی خود تجزیه کرده و به عناصر کوچکتر تبدیل می کند و نهایتا در اختیار گیاهان قرار می دهد.

تولید وفروش بی واسطه زئولیت
زئولیت دانه ریز پتاس بالای قم

نحوه خرید زئولیت از کارخانجات تولید و فروش بی واسطه زئولیت قم و سمنان

کارخانجات تولید و فروش بی واسطه زئولیت قم و سمنان که از بزرگترین و با کیفیتترین کارخانجات زئولیت در جهان می باشند برای دسترسی راحت تمامی کشاورزان به مرغوبترین زئولیت خاورمیانه و جهان اقدام به تاسیس نمایندگی در بیشتر شهرهای ایران کرده اند. کشاورزان با مراجعه به این نمایندگی ها در مرکز استان خود می توانند زئولیت مورد نظر خود را سفارش دهند.

قیمت زئولیت موجود در نمایندگی های فروش در واقع همان قیمتی است که مستقیما از کارخانجات تولید و فروش بی واسطه زئولیت ارائه گردیده و کشاورزان می توانند بدون صرف هزینه های سنگین حمل و نقل به راحتی میزان زئولیتی که مورد نشان هست را به راحتی سفارش داده و تحویل بگیرند.

کشاورزانی که قصد خرید مستقیم و بی واسطه از کارخانجات تولید و فروش بی واسطه زئولیت از استان قم را دارند کافی است مشخصات خود را در صفحه اول این وبسایت درج کرده تا کارشناسان با آنها تماس گرفته و راهنماییهای لازم را ارائه دهند.

مدیر فروش شرکت ایران کانی: هادی ملکی

تلفن مشاوره و سفارش: 09120526163

تولید وفروش بی واسطه زئولیت
معدن زئولیت پتاسیم استان قم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *