تولید و فروش زئولیت صادراتی با عیار بالای 95 درصد در ایران بصورت کلی و جزئی به همه کشاورزان و صنعتگران و صاحبان صنایع مختلف که با این ماده معدنی سر و کار دارند با قیمت کاملا مناسب و بدون واسطه عرضه می شود . کشاورزان و صاحبان صنایع که به دنبال زئولیت با کیفیت صادراتی و قیمت مناسب هستند می توانند محصول خود را به طور مستقیم از معدن تهیه کنند .

مشاورین و کارشناسان معدن همه روزه آماده ارائه خدمات و راهنمایی برای همه متقاضیان هستند. در این وبسایت متقاضیانی که به دنبال باکیفیتترین زئولیت معدنی ایران می گردند می توانند مشخصات خود را درج کنند تا کارشناسان معدن با آنها تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در مورد نوع زئولیت و سایر جزئیات به متقاضیان ارائه دهند.

کشاورزان و صنعتگران برای دریافت بهترین نوع زئولیت که به کل دنیا ارسال و صادرات می شود می بایست مشخصات زمین کشاورزی ، نوع خاک، اقلیم آب و هوایی منطقه ونوع محصولی که در زمین کاشته اند را بادقت برای کارشناسان ارائه دهند تا بهترین نوع زئولیت که متناسب با شرایط اقلیم و خصوصیات زمین مورد نطر است آماده شده و تحویل گردد.

تولید و فروش زئولیت صادراتی در ایران و جهان چه جایگاهی دارد ؟

تولید و فروش زئولیت صادراتی در ایران و جهان جایگاه ویژه ای دارد . بسیاری از نقاط ایران دارای ذخایر غنی از زئولیت معدنی هست زیرا در گدشته های بسیار دور شرایط تشکیل این ماده معدنی در ایران به بهترین شکل فراهم شده و طی گدشت زمانهای طولانی زئولیت از ترکیب عناصر مختلف در لایه های زیرین تشکیل شده است.

شرایط تشکیل زئولیت صادراتی در ایران  از هر نظر تامین شده و ایران را به بزرگترین قطب تجاری این ماده معدنی با ارزش تبدیل کرده است . کشور های زیادی در جهان وجود دارند که زئولیت معدنی تولید و عرضه می کنند اما  زئولیتی که عرضه می کنند از نظر کیفیت بسیار پایینتر از زئولیتهای ایران می باشد .

کشورهایی مانند چین و هند و آمریکای جنوبی و کشورهای آفریقایی نیز درصد زیادی زئولیت معدنی در ذخایر خود دارند اما شرایط تشکیل زئولیت معدنی در آن کشورها  در مقایسه با ایران کاملا متفاوت بوده و شرایط ایده ال زمین شناسی که با گدشت میلیونها سال بوجود می آید در آن کشور ها مهیا نبوده. لذا زئولیت تولید شده آنها از نظر کیفیت دارای عیار های بسیار پایینی می باشد .

تولید و فروش زئولیت صادراتی
زئولیت پودری صادراتی

انواع زئولیت های معدنی و مقایسه آنها با زئولیت صادراتی ایران

کیفیت زئولیتهایی که در کشور های مختلف مانند چین و آفریقای جنوبی تولید می شود از نظر عیار و مواد تشکیل دهنده آنها دارای درصد های بسیار متفاوتی می باشدکه بیشتر آنها برای کشاورزی قابل استفاده نیست. زیرا تنها زئولیتهایی برای کشاورزی مناسب هستند که در ترکیبات آنها تمامی مواد مورد نیاز خاک و گیاه تامین شده باشد .

بش از 70 نوع زئولیت معدنی و بیش از 150 نوع زئولیت سنتزی یا مصنوعی در جهان شناسایی و مورد بهره برداری قرار گرفته است. تمامی این زئولیتها دارای کاربردها و استفاده های مختلفی می باشند که حدودا 20 نوع آنها  مورد استفاده  کشاورزی و صنایع مختلف قرار میگرند. این گوناگونی و تنوع در عیار و کیفیت زئولیت به مواد تشکیل دهنده و موادی که با زئولیت ترکیب شیمیایی ایجاد کرده اند بستگی دارد.

تولید و فروش زئولیت صادراتی در کشورهای دیگر در مقایسه با تولید و فروش زئولیت صادراتی ایران فقط بخاطر شرایط تشکیل و مواد تشکیل دهنده آن است که باعث اختلاف و تفاوت گردیده است . برای خرید زئولیت صادراتی مخصوص کشاورزی باید دقت زیادی کنید تا شیادان از شما سو استفاده نکنند و حتما به ترکیب زئولیتی که نیاز دارید توجه دقیقی کنید .

تولید و فروش زئولیت صادراتی
زئولیت ویژه صادراتی خوراک دام

زئولیت مرغوب و باکیفیت باید از نظر ترکیبات مولکولی چه ویژگیهایی داشته باشد ؟

خرید زئولیت مرغوب برای کشاورزان ایرانی تا مدتها یک مشکل و یک معضل بزرگ بود زیرا با ورود دلالان شیاد به این صنعت و عرضه زئولیتهای نامرغوب که هیچ خاصیتی نداشتند کشاورزان و صنعتگران را با یک بحران و یک معضل روبرو کرده بود . اما با گذشت زمان و شناسایی زئولیتهای مرغوب و تبلیغات عظیمی که عرضه کنندگان ارائه دادند کم کم زئولیت های مرغوب ایران شناسایی و در دسترس کشاورزان قرار گرفت.

کشاورزان باید دقت لازم را در هنگام سفارش و خرید زئولیت داشته باشند و باید بدانند و که از بین این 70 نوع زئولیت معدنی شناسایی شده کدام یک برای کشارزی مناسب می باشد .  صنعت مواد معدنی در ایران متاسفانه در بیشتر موارد دست دلالان و شیادان می افتد و با تبلیغات بسیار عظیمی که انجام میدند کشاورزان را گمراه کرده و آنان را مجبور به خرید زئولیت یا شبه زئولیتی می کنند که خودشان ارائه کرده اند.

بسیاری از دلالان سایر مواد معدنی را که از نظر ظاهر بسیار به زئولیت معدنی شباهت دارد آمیخته و یک ترکیب نامعلوم بوجود می اورند و سپس با تبلیغات  گسترده آنها را به کشاورزان بیسواد و کم سواد می فروشند و سود های کلانی را از این طریق به جیب می زنند. برای مبارزه با این مفاسد اقتصادی  هنوز راهکار اساسی تدوین نشده است .

تولید و فروش زئولیت صادراتی
زئولیت صادراتی میکرونیزه

راههای شناسایی زئولیت مرغوب و باکیفیت برای کشاورزی

زئولیت مرغوب از نظر ظاهر با زئولیت نامرغوب شباهت های بسیاری زیادی دارد برای همین بسیاری از کشاورزان پس از استفاده از زئولیت و عدم نتیجه گیری از خرید مجدد زئولیت خودداری کرده و رو به سمت روشهای سنتی مانند کود های شیمیایی و سموم دفع آفات و سایر روشهای قدیمی می آورند .این مفاسد اقتصادی اگر با همین ترفند ادامه دهند کشاورزان با مشکل بسیار بزرگی مواجه شده و تولیدکنندگان هم ورشکست خواند شد.

زئولیت موغوب و استاندارد برای کشاورزی باید از نوع زئولیت شیرین باشد . انواع زئولیت وجود دارد که راههای شناسایی انها با یکدیگر متفاوت است . زئولیت شیرین راههایی دارد که کشاورزان می توانند با استفاده از این روشها این زئولیت ها راشناسایی کرده و از خرید مواد نامرغوب جلوگیری کنند. زئولیت کشاورزی که به زئولیت شیرین معروف است دارای مواد معدنی بسیار پرخاصیتی مانند پتاسیم، نیتروژن، اکسیژن، آهن، بور ، منیزیوم می باشد.

تشخیص عناصر نامبرده در پاراگراف قبل معمولا برای کشاورزان و سایر صنعتگران که آشنایی با علم مواد معدنی ندارند کاری غیر ممکن است لذا ممکن است از همین عدم آشنایی کشاورزان دلالان مواد معدنی سواستفاده کرده و عناصر نامرغوبی را که شباهت ظاهری به ان عناصر دارند جایگزین زئولیت معدنی کنند.

تولید و فروش زئولیت صادراتی
زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی صادراتی

خواص زئولیت شیرین برای کشاورزی

همانطور که گفتیم کشاورزان باید هنگام خرید توجه ویژه ای به ترکیبات زئولیت معدنی مورد نیاز خود کنند . زیرا همانطور که میدانید عناصر متشابه زیادی در بازار وجود دارند که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به زئولیت معدنی دارند. کشاورزان قبل از خرید باید ابتدا از فروشنده یا تولید کننده آنالیز محصول را که دارای مهر و امضای تولید کننده است از فروشنده دریافت نمایند و به دقت آن را دست کارشناس بدهند تا بر روی آنها بررسی های لازم را انجام دهد.

کارشناسان کشاورزی زیادی هستند که در آزمایشگاههای خاکشناسی این کار را خیلی سریع انجام می دهند و می توانند تاییدیه صادر کنند .پس از تایید کارشناس کشاورزان می توانند اقدام به سفارش محصول و خرید بنمایند. هنگام خرید هم باید مهر و امضا شرکت بر روی تمام محصولات خورده باشد تا تمامی موانع خرید رفع بشود.

زئولیت شیرین خواص بسیار زیادی دارد که نه تنها در کشاورزی بلکه در بسیاری از صنایع دیگز نیز مورد استفاده قرار میگیرد.زئولیت شیرین را به نامهای زئولیت پتاسیم و یا زئوپتاس هم می شناسند . زیرا این نوع از زئولیت سرشار از پتاسیم بوده که برای خاک و گیاهان بسیار ماده پرانرژی بوده و و تقریبا تمامی مواد مورد نیاز گیاه را می تواند تامین کند .

تولید و فروش زئولیت صادراتی
زئولیت کلوخه ای صادراتی مخصوص کشاورزه

زئولیت پتاسیم یا زئوپتاس چه اثراتی را در خاک و گیاهان برجای میگذارد؟

زئولیت پتاسیم یا زئوپتاس به دلیل بالابودن مقدار پتاسیم و سایر عناصر مفیدی مانند منیزیم، نیتروژن، آهن، بور، آمونیاک و غیره باعث تقویت خاک شده و گیاهان را به کمک همین عناصر مفید تا سالها می تواند تغذیه کند. گیاهان ممکن است بر اثر سو استفاده کشاورز از خاک و کشت و زرع بی رویه در زمینهای خود خاک کشاورزی خود را نابود کند.

کشاورزانی که در ابتدای استفاده از زمین اقدام به کاشت و زرع بیش از حد از زمین نمایند بعد از حدود 3 الی 4 سال کم کم محصولات از رشد می افتند و سرعت رشد آنها بسیار کاهش یافته و اگر کشاورز اقدامی نکند زمینش از بین می رود بطوریکه هیچ محصولی در آن رشد و نمو پیدا نمی کند. دلیل اینکه ناگهان گیاه از رشد باز می ماند فقر خاک است . خاکی که بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد دچار فقر غذایی شده و تمامی گیاهان و درختان در آن کم کم خشک می شوند.

کشاورزان با کنترل و استفاده بهینه از خاک می توانند به راحتی این معضل را حل نموده بطوریکه قادر خواهند بود سالیان سال از زمین خود استفاده نمایند.  بسیاری از کشاورزان پس از اینکه زمین دچار فقز غذایی شد اقدام به استقاده از کود های گران فیمت شیمیایی می کند.

تولید و فروش زئولیت صادراتی
زئولیت بادامی دانه درشت مخصوص صادرات

نقش زئوپتاس بر روی خاکهای فقیر از مواد مغذی

تولید و فروش زئولیت صادراتی بر مبنای تغذیه و اصلاح خاک کشاورزی بر طبق اقلیمهای مختلف جغرافیایی صورت می گیرد. در مناطقی که کشاورزان بر اثر استفاده بیش از حد خاک خود را به فقر غذایی دچار میکنند و خاک مواد مغذی خود را از دست می دهد کشاورزان با استفاده از زئوپتاس ویژه اقلیم آب و خاک خود دوباره به احیای خاک پرداخنه و آن را اصلاح می کنند.

خاکهای فقیر بر اثر استفاده بیش از حد کشاورزان دچار کمبود مواد مغذی مانند پتاسیم ، سیلسیم، بور ، آهن، منگنز،نیتروژن و اکسیژن می شوند. همچنین بسیاری از عناصر سنگین بر اثر استفاده بیش از حد کشاورز از کودهای شیمیایی و حیوانی و آفت کشها بر جای می مانند که خاک را سمی کرده و اسیدیته خاک را افزایش می دهد.

زئوپتاس با کمک ویژگی های ساختاری به خصوصی که دارد نه تنها تمامی مواد مغذی که خاک آنها را ازدست داده احیا میکند بلکه تمامی سموم و عناصر سنگینی را که در اثر استفاده بیش از حد کشاورز از کود های شیمیایی و حیوانی بر جای مانده تجزیه کرده و به عناصر مفید تبدیل میکند.

تولید و فروش زئولیت صادراتی
طزئولیت بادامی مخصوص کشاورزی

ویژگی های ساختاری زئولیت پتاسیم در تجزیه وعناصر سنگین خاک برای تولید وفروش زئولیت صادراتی

تولید و فروش زئولیت صادراتی بر پایه ویژگی های ساختاری آن در تجزیه عناصر سنگین و احیای خاک های فقیر می باشد.  برای همین زئولیتها را بر مبنای ساختار آنها که دارای این ویژگیها باشد تولید می کنند .ویژگیهای ساختاری زئولیت پتاسیم در تجزیه عناصر سنگین خاک به مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد .تمامی ویژگی هایی که برای زئولیت عنوان شد بر اساس ساختار ها آن صورت میگیرد.

ساختار مولکولی زئولیت معدنی از عناصراصلی مانند آلومینیوم، سیلیس ، اکسیژن و از عناصر فرعی پتاسیم، سدیم، نیتروِژن، کلسیم و بسیای از عناصر دیگر تشکیل شده است . هر کدام ا این عناصر در بهبود کیفیت خاک نقش های ویژه ای دارند که باعث اصلاح خاک شده و رشد و پرورش محصولات کشاورزی را برای سالهای متمادی تمدید می کند.

زئولیت دو ویژگی اصلی دارد که با کمک این ویژگیها و عناصر اصلی و فرعی خود تمامی کمبود ها و نیاز های خاک های کشاورزی را اصلاح و احیا می کند .اولین ویژگی تخلخل بالای زئولیت است که همانند یک صافی عمل کرده و آب ومواد مغذی را به درون خود جذب میکند و دومین ویژگی قدرت جذب بالا و تبادل کاتیونی آن است که باعث تجزیه عناصر سنگین و تبدیل آن به عناصر مفید می شود.

تولید و فروش زئولیت صادراتی
زئولیت بادامی کلینوپتیلولیت صادراتی

 تولید و فروش زئولیت صادراتی ایران و نحوه سفارش و استعلام قیمت

تولید و فروش زئولیت و گوگرد صادرااتی ایران در حال حاضر فقط در دو استان قم و سمنان انجام می شود . استانهای دیگر هم همگی دارای ذخایر عظیمی از زئولیت معدنی هستند منتها از نظر کیفیت و عیار پایینتر از استانهای قم و سمنان میباشند . معادن استانهای قم و سمنان دارای نمایندگی هایی فروش  در بسیاری از شهرها هستند تا دسترسی کشاورزان و صنعتگران را به آنها راحتتر کند.

متقاضیان برای سفارش و خرید و دسترسی راحت راههای گوناگونی دارند . آنها می توانند مستقیم به دفتر معدن مراجعه کرده و خود اقدام به خرید نمایند . این راه سخت و طولانی می باشد ولی تضمین کننده مطمئن ترین راه است .راه دیگر هم خرید اینترنتی با وبسایت اصلی خود شرکت تولید کننده و معدن است که این راه بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین می باشد.

همانطور که اشاره شد بهترین، سریعترین و کم هزینه ترین راه برای خرید استفاده از بستر اینترنت و خرید و سفارش دهی از وبسایت اصلی سایت است .بنابراین مشتریانی که به دلایل مختلفی از مراجعه حضوری معذور هستند می توانند در این وبسایت که یکی از درگاههای اصلی اینترنتی دفاتر سمنان و قم است ثبت نام کرده و مشخصات خود را درج نمایند تا مشاورزان و کارشناسان معدن در اولین فرصت با آنها تماس گرفته و مشاوره های لازم در مورد نحوه سفارش و انتخاب نوع محصول و بقیه موارد لازم را به مشتریان ارائه دهند.

مدیر فروش شرکت ایران کانی: هادی ملکی

تلفن مشاوره و سفارش: 09120526163

تولید وفروش زئولیت صادراتی
بازدید از معدن زئولیت پتاسیم قم

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *