خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن با قیمت تولیدی و کیفیت بسیار عالی توسط شرکت معدنی ایران کانی انجام می شود. مشتریان و کشاورزان عزیری که قصد خرید مستقیم و بی واسطه زئولیت کلینوپتیلولیت از معدن سمنان که بزرگترین معادن زئولیت ایران را با غنای بالای 99 درصد را دارند می توانند مشخصات خود را در این وبسایت قرار دهند تا مشاوران ما با آنها ارتباط برقرار کنند و درباره نوع محصول با آنها مشاوره بدهند .

زئولیت کلینوپتیلولیت ارائه شده از معدن و کارخانه بسیار ارزانتر و با کیفیتتر از زئولیتهایی می باشد که مشتریان ممکن است از واسطه ها خریداری کنند. اکثر معادنی که دارای ذخایر زئولیت می باشند معمولا به همراه خود مواد معدنی دیگری مانند بنتونیت ، آهک، نمک و برخی مواد معدنی دیگر را نیز دارند. بنابراین مشتریان علاوه بر بنتونیت می توانند مواد معدنی دیگر را اگر مورد نیاز باشد ازهمان محل بخرند که بسیار بصرفه تر خواهد بود .

شما را به دیدن کلیپ زیر که مربوط به زئولیت کلینوپتیلولیت و کاربرد آن می باشد دعوت می کنیم:

تولید و عرضه زئولیت کلینوپتیلولیت از معادن سمنان

معادن سمنان در ایران و خاورمیانه جزو برزگترین و با کیفیترین معادن تولید و استخراج زئولیت کلینوپتیلولیت می باشد . صادرات زئولیت سمنان به تمامی جهان ارسال می شود . کشور های زیادی در آسیا و جهان خواهان زئولیت سمنان ایران هستند . غنای بسیار بالای این محصول در این نقطه سوق الجیشی از جهان باعث شده است تا استان سمنان ازنظر تامین مواد معدنی مخصوصا زئولیت به یک نقطه عطف در جهان بدل  شود.

سمنان بدلیل نزدیکی به مناطق آتشفشانی و رشته کوهای البزر که حاصل جابجایی بین قاره ای شمال و جنوب ایران بوده است بوجود آمده و بشدت آتشفشانی می باشد .بنابراین زئولیت ذخیره شده در سمنان خاستگاه آتشفشانی دارد . زئولیتهایی که خاستگاه آتشفشانی داشته باشند دارای پتاسیم بالا و سدیم پایین می شوند و به این نوع زئولیت شیرین یا زئوپتاس میگویند.

افزایش پتاسیم در زئولیت سمنان و کاهش سدیم  آن خواصی را در زئولیت کلینوپتیلولیت به وجود آورده است که تمامی کشاورزان ایرانی و خارجی سعی در تهیه این  نوع زئولیت کرده اند. .صادرات زئولیت سمنان هر روز  در حال افزایش است و کشاورزان بیشتری متقاضی خرید زئولیت سمنان می باشند .

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن
خرید زئولیت کلینوپتیلولیت برای انواع مصارف صنعتی و کشاورزی مستقیم از معدن

زئولیت کلینوپتیلولیت و کاربرد های آن در کشاورزی و سایر صنایع

زئولیت کلینوپتیلولیت کاربرد های بسیار فراوانی در کشاورزی و سایر صنایع دارد  .یکی از کاربرد های  آن در صنعت آب و فاضلاب حذف فلزات سنگینی مانند روی است . روی یک عنصر فلزی سنگین است که باعث مسمویت آب و فاضلاب می شود و برای تصفیه آب های سمی از زئولیت کلینوپتیلولیت استفاده می کنند .

یکی دیگر از کابردهای زئولیت کلینوپتیلولیت در حذف آلاینده ها استفاده از آن در حذف نیترات اضافی موجود در آبهای آشامیدنی می باشد .نیترات آب آشامیدنی نباید بلاتر از 3 میلی گرم در لیتر باشد . طبق آزمایشاتی که در نواحی شمالی استان گلستان انجام شد مشخص شد نیترات آن منطقه 7/3 میلی گرم بر لیتر است . پژوهشگران آب را از زئولیت طبیعی کلینوپتیلولیت عبور دادند سپس در نهایت پس از اندازه گیری مجدد فهمیدند که نیترات آب به 3 میلی گرم در لیتر کاهش یافته است .

در کشاورزی هم که زئولیت کلینوپتیلولیت نقش جاذب قوی آب و مواد معدنی مفید را دارد که علاوه بر جذب آب باعث حفظ و نگهداری و جلوگیری از تبخیر آن نیز گردیده است .

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن
خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن با قیمت تولیدی

نقش زئولیت کلینوپتیلولیت در حذف آلاینده ها

زئولیت کلینوپتیلولیت خواص مولکولی خاصی دارد که باعث تبادل انواع یونها و تبدیل آنها به یکدیگر می شود .این تبادل یونی یکی از مهمترین خواص زئولیت کلینوپتیلولیت است و به کمک آن صنایع بسیاری می تواند بدون داشتن دغدغه آلودگی هوا به فعالیت خود ادامه دهند .

بسیاری از کارخانجات در سراسر دنیا آلودگی های بسیاری را ایجاد کرده اند . آنها با سوزاندن مواد مضر و سمی باعث آلوذگی اتمسفر و نازک شدن لایه ازون شده اند .از زمان پیدایش زئولیت  و شناسایی انواع و کاربردهای آن این ماده معدنی بشتر به کمک بشر آمده است . این ماده آلاینده هایی را که توسط کارخانجات ایجاد کرده پاکسازی و هوای پاک را دوباره احیا کرده است.

علاوه بر آلودگی های اتمسفر آلودگی های شیمیایی نیز انسانها و محیط زیست را همیشه تهدیدی می کند . آلوذگی هایی که بر اثر تخلیه مواد زائد کارخانه ها در محیط زیست ایجاد می شود نیز بزرگترین تهدید در برایر زندگی گیاهی و جانوری می باشد .

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن
خرید زئولیت کلینوپتیلویت مستقیم از معدن بعنوان مکمل غذایی دام

اثرات زئولیت کلینوپتیلولیت تهیه شده از معدن در خاک

زئولیت کلینوپتیلولیت  یک زئولیت طبیعی است که بیشترین استفاده را در خاک های کشاورزی دارد . این زئولیت باعث احیای مجدد بسیاری از خاک های غیر قابل استفاده می شود. بسیاری از مناطق گرم و خشک ایران مخصوصا دشت مرکزی ایران که خالی آز آب های زیر زمینی است و کشاورزان با مشکلات کم آبی مواجه هستند زئولیت این کمبود را برای کشاورزان حل کرده است .

زئولیت بواسطه قدرت تخلخل و جذب سطحی فوق العاده ای که دارد رطوبت هوا را در شبها جذب کرده و در روزها به ریشه گیاهان تزریق  میکند . همچنین جذب قوی سطحی زئولیت مانع ازتبخیز آب جذب شده توسط خورشید می شود.  بنابراین شما  اگر در فصلهای بسیار گرم و خشک خاک آغشته با زئولیت را لمس کنید رطوبت ذخیره شده در خاک را به خوبی حس خواهید کزد.

زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی علاوه بر جذب آب در مناطق خشک کارایی های بسیاری نیز دارد که باعث رشد بشتر و بهتر گیاهان و درختان می شود .تخلخل و تبادل یونی زئولیت از خواص بسیار مهم زئولیت است بطوریکه همین دو عامل باعث رشد چشمگیر گیاهان زراعی و گلخانه ای و باغچه ای شده است . در قسمتهای بعد راجب این موضوع بیشتر به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن
خریدزئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن با قیمت تولیدی و درب کارخانه

تبادل یونی در زئولیت کلینوپتیلولیت چه ویژگیهایی را به وجود آورده است؟

سطح زئولیت کلینوپتیلولیت بسیار باردار است یعنی بسیاری از کاتیونها و آنیونهای موجود در خاک را جذب کرده به مواد مفیدی که برای گیاه و ریشه مفید است تبدیل می کند. این خصوصیت باعث شده مواد مفیدی که در خاک وجود دارد مانند نیتروژن ، سدیم، آمونیاک و بسیاری عناصر مفید دیگر توسط سطح باردار زئولیت جذب شده و به ریشه گیاهان منتقل گردند.

علاوه بر جذب مواد مفیدی که در خاک وجود دارد مواد مضری در خاک وجود دارد که سطح ph خاک را تغییر میدهند و در کشاورزی مشکلاتی را به وجود می آورند .مواد مضر موجود درخاک همان موادی هسنند که بر اثر استفاده بیش از حد کشاورز از زمین بوجود آمده اند .استفاده از کود های حیوانی خام باعث تجویز مواد مضر و باکتریها و سموم می شود که در دراز مدت موجب آسیب دیدگی به خاک و گیاه می شود.

موادی مانند آرسنیک ، نیترات آمونیوم ، بور و بسیاری دیگر که اندازه درات آنها از حفرات زئولیت بزرگتر است و زئولیت اجازه عبور به آنها نمی دهند .زئولیت با کمک خواص جذب سطحی و تبادل بالای یونی که دارد این مواد مضر را تجزیه کرده و یونهای مفید را به داخل خود جذب و برای گیاه ذخیره می کند و مواد مضر هم توسط همین تبادل یونی دفع می گردد.

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن
خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن مخصوص کود حیوانی

خرید زئولیت کلینوپتیلولییت مستقیم از معدن برای کمپست کردن کود حیوانی

کشاورزانی که کود حیوانی خام بسیار زیادی دارند برای آنکه زئولیت مرغوب بخرند دقت داشته باشند که حتما زئولیت مورد نظر خود را مستقیما از معدن بخرند . زیرا معادن بسیار قابل اطمینانتر از واسطه ها و بنکداران می باشد. قی متهای معدن هم بسیار بصرفه تر از قیمتهای واسط ها است .

خرید مستقیم زئولیت از معدن برای کمپست کردن کود ضروری است زیرا اگر زئولیت ناخالصی داشته باشد فرایند کمپست شدن با مشکلاتی دچار می شود که به ضرر کشاورز خواهد بود . برای کمپست کود حتما باید عیار زئولیتبالای 95درصد باشد تا بتواند در طی 21 روز فرایند کمپست تکمیل گردد.

اگر میزان عیار زئولیت کمتر باشد کمپست با مشکلاتی مانند دیر پوسیده شدن روبرو خواهد شد . حتی ممکن است اکسیژن به تمام لایه های کود حیوانی نتواند وارد بشود. بنابراین بسیار ضروری است که قبل از خرید زئولیت کلینوپتیلولیت حتما عیار آن مشخص شود و میزان درصدی را که برای پوساندن کود نیاز است به دقت انتخاب و اعمال گردد.

تفاوت کود کمپست شده گوگردی با کود کمپست شده زئولیتی

گوگرد ماده معدنی است که از گذشته های بسیار دور برای انسان نامی آشنا بود زیرا در بسیاری از صنایع و مصارف انسان به گوگرد نیاز دارد . از گوگرد فراورده های بسیاری ساخته می یشود که همگی از نیاز های اساسی زندگی انسان است . در پرشکی ، درصنایع ، در کشاورزی و تهیه انواع کود های شیمیایی از گوگرد بعنوان ماده اصلی استفاده میشود .

قبل از پیدایش و کشف زئولیت معدنی کشاورزان برای کمپست کود های حیوانی و گیاهی خود از کوگرد استفاده می کردند .گوگرد برای کمپست کردن کود بسیار عالی است اما از نظر کارایی قابل مقایسه با زئولیت نیست .به چندین لحاض ما به شما می گوییم که دیگر برای کمپست کردن از گوگرد استفاده نکنید بلکه از زئولیت استفاده کنید .

فرایند کمپست کردن با گوگرد از شش ماه تا یکسال به طول می انجامد در صورتیکه با زئولیت فقط  21روز طول خواهد کشید .در روش گوگردی فرایند کمپست کردن باید به روش بی هوازی صورت گیرد در حالیکه در روش زولیتی روش هوازی فقط کارایی دارد.. در فرایند گوگردی ممکن است کود کاملا کمپست نشود و هوا داخل کود نفوذ نکند .  در روش زئولیتی چنین خبری نیست .

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن
خریدزئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن بصورت دانه بندی

تفاوت محصولات خاک زئولیتی با محصولات خاک کود های شیمیایی

همانطور که می دانید  اگر کشاورز از زمین خود در مدت زمانهای کوتاه بیشترین کار را بکشد خاک زمین دچار آسیب دیدگی شده و با کمبود مواد غذایی مواجه می شود. کمبود مواد غذایی موجود در خاک را اصطلاحا فقر خاک میگوییم . در این زمان کشاورز برای جبران ضرری که دیده است دست به هر کاری می زند تا خاکش دوباره حاصلخیز گردد.

یکی از کارهایی که کشاورزان در مواجهه با چنین مشکلی انجام می دهند استفاده از کود شیمیایی است . کود شیمیایی از بعضی جهات بیسار خوب است اما از بسیاری جهات به ضرر گیاه تمام می شود .استفاده بیش ازحد از کود های شیمیایی باعث بهم ریختگی تنظیم ph  خاک می گردد و این برای یک کشاورز مشکلی بزرگتر است.

کودهای شیمیایی بدلیل داشت مواد غذایی بسیار باعث رشد باکتریهای مخرب و آفات گیاهی بیشماری می شوند .  برای دفع این آفات هم کشاورز باید مدام از سم برای کشتن حیوانات استفاده کند.اما زئولیت هرگز چنین مشکلاتی ندارد .حتی اگر از زئولیت بیش از حد استفاده کنیم نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه باعث رشد بهتر گیاهان و پرورش خاک نیز می باشد.

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن
خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن با انواع دانه بندی های مختلف

خرید مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن با قیمت بسیار ارزان

اکثر معادن کشور که دارای انواع زئولیت می باشند دارای ساختار متفاوت زئولیت هستند . زئولیت دارای دانه بندی و اشکال متفاوت زیادی می باشد .کارخانجات برای ارائه بهترین کیفیت زئولیت استخراج شده اقدام به فراوری زئولیت استخراج شده از معدن می نمایند . گاهی زئولیتهای استخراج شده دارای غنای بالای 90 درصد هستند و نیازی به افزایش غنای زئولیت نمی باشد و فقط به دانه بندی و بسته بندی آن می پردازند.

اما گاهی غنای استخراج شده ازمعدن پایین است و باید بر غنای آن افزوده شود تا قابل استفاده در مصارف مختلف گردد . معمولا خریدارانی که اقدام به خرید مستقیم زئولیت با غنای 99 درصد استخراج شده از معدن می کنند بهای ارزان تری از زئولیتی می پردازند که خود کارخانجات غنای آن را بالا می برند  .بنابراین غنای استخراج شده از معدن هم تاثیری مستقیمی در افزایش یا کاهش قیمت زئولیت کلینوپتیلولیت دارد.

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن
خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن با دانه بندی های مختلف برای کشاورزی

صادرات مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت از معدن و کارخانه فراوری کننده

کارخانجاتی که از معادن با غنای بالای زئولیت بهره برداری می کنند دارای زئولیت با کیفیت بسیار عالی می باشند وآنها این نوع زئولیت را به کشورهای مختلف مستقیم از معدن صادرات می کنند .کشورهایی که اقدام به خرید مستقیم زئولیت کلینئپتیلولیت از معدن تولید کننده آن می پردازند هر روز در حال گسترش هستند زیرا زئولیت یکی از پرمصرفترین مواد معدنی مورد نیاز صنایع مختلف در کشور های جهان است.

یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود بسیاری ازکشور های مختلف اقدام به خرید مستقیم  زئولیت کلینوپتیلولیت از معدن های  ایران بیاورند کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار پایین آن است . از آنجاییکه ارزش ریال ایران در بین سایر کشور های جهان به پایینترین حد خود رسیده استت .لذا قیمت مواد معدنی که در ایران استخراج می شود و به ریال محاسبه می شود در مقابل دلار بسیار پایین تر خواهد بود.مشتزیان و تاجرانی که قصد صادرات مستقیم زوئلیت کلینوپتیلولیت را دارند لطفا مشخصات خود را داخل سایت درج نهند تا بهترین زولیت صادراتی را در اختیار آنها قرار دهیم

مدیر فروش شرکت معدنی ایران کانی : هادی ملکی

تلفن مشاوره و تماس: 09120526163

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *