ضایعات غذایی تولید شده در مدارس تحت تأثیر کت چرم دخترانه کوتاه عوامل متعددی مانند کیفیت و کارایی خدمات پذیرایی، عادات غذایی دانش آموزان و فرهنگ ملی رژیم غذایی است.

وانسینک و همکاران بیان کرد که کودکانی که با کاسه های بزرگتر غذا می خورند به طور قابل توجهی بیشتر از آنهایی که کاسه های کوچکتر دارند هدر می دهند.

گتلینگر و همکاران پیشنهاد کرد که برنامه ریزی برای استراحت قبل از خوردن ناهار به کاهش قابل توجهی ضایعات غذا کمک می کند.

تحقیقات کازیمیر نشان داد که مقدار زیادی جیوه نقره ای با چگالی 14 ضایعات غذایی تولید شده در سوئد به شدت با ناآگاهی کودکان از تأثیر ضایعات غذا بر محیط زیست و مسائل اخلاقی مرتبط با آن مرتبط است.

نشان داد که تغییر روش های آماده سازی و محدود کردن در دسترس بودن اقلام غذایی رقابتی به کاهش ضایعات بشقاب در برنامه های ناهار مدرسه کمک می کند.

فالاسکنی و همکاران استدلال کردند که عدم توجه سرویس آرکوپال به عادات غذایی مهم ترین عامل پشت ضایعات غذای مدرسه است، آبه و آکاماتسو [24] به این نتیجه رسیدند که خودکارآمدی پایین برای تمام کردن کامل وعده های غذایی دلیل اصلی رفتار هدر رفتن غذا در دانش آموزان ژاپنی است.

عوامل دیگری مانند لجستیک غذا، منوی غذا، جفت شدن غذا و فاصله تا سالن غذاخوری نیز در مطالعات دیگر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.

به طور خلاصه، برخی از عوامل مشترک در پس ضایعات غذای مدرسه وجود دارد، اما ممکن است در مطالعات موردی مختلف نیز متفاوت باشند.

درک بهتر این عوامل محرک در یک زمینه محلی ظرف کریستال به کشف راه حل های خاص برای رسیدگی به مسائل مربوط به زباله های بشقاب مدرسه کمک می کند.
در سال 1993، چین برنامه ملی ناهار مدرسه را با هدف تقویت سلامت و فیزیک نوجوانان چینی راه اندازی کرد، در پکن، نزدیک به یک سوم مدارس ابتدایی و راهنمایی به این برنامه پیوستند.

  • منابع:
    1. Plate Waste in School Lunch Programs in Beijing, China
  • تبلیغات: 
    1. فوتبالیست معروفی که سه هفته ناپدیده شده است!
    2. بازگشت مجدد مجری معروف پس از حادثه ای تلخ!
    3. چند تا از رازهای موفقیت موسسان گوگل را در این مقاله بخوانید!
    4. ورود دستگاه چیلر به ایران ممنوع شد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *