هیچ مطالعه جامعی در مورد نقاشی به عنوان مرحله یادگیری بحث مدل نقاشی فنی و شکل گیری در مورد چیزی مفهومی در مطالعه نقاشی وجود ندارد.

با استفاده از روش‌شناسی به عنوان رویکردهای مبتنی بر تحقیق و نظریه هنر یا دانش هنری مبتنی بر فرهنگ آکادمیک در کالج، لیسانس هنر نه تنها بر تکنیک‌های نقاشی تسلط یافت، بلکه بر دانش هنر نیز تسلط یافت.

در توضیح تلفیق با تطبیق نقاشی با مشکلات فنی، فرم ها، مضامین و دانش یا نظریه هنر در ساخت تفکر به عنوان یک مفهوم با روش شناسی برای خلق یک نقاشی.

کالج هنر هنوز به عنوان دیپلم معادل مدل بالش جدید کالج حرفه ای است که دانشجویان ماهر در نقاشی تولید می کند، به همین ترتیب، الگوی آموزش همچنان برای تقلید از اشیا یا عکس ها در نقاشی ساده است.

این هنوز نشان دهنده یک کالج مبتنی بر تحقیق نیست، اگرچه هنر IKJ در چشم انداز و ماموریت شامل هنر مبتنی بر تحقیق است.

دانشگاه ها باید به عنوان نماینده، هنر گرفتن تلخی لیمو عمانی را به طور گسترده تری توسعه دهند که واقعیت اجتماعی-فرهنگی در مقیاس ملی و بین المللی را پوشش دهد.

این می‌تواند ارزش‌های فرهنگی ملت را که مسئولیت دانشگاه‌ها به‌عنوان مؤسسه‌هایی که می‌توانند هنرهای فرهنگی کشور را حفظ کنند و همچنین هنر فرهنگی را که معاصر و آینده است، توسعه دهند، کشف کند.

نیاز به مطالب سخنرانی دارد که برگرفته از علوم مختلف باشد و در یک ماده نقاشی جمع شود تا نقاشی زیربنای طرز نگاه و تفکر و رفتار در مواجهه با واقعیت فرهنگ اجتماعی شود.

به ابزاری به نام فناوری آموزشی نیاز دارد که بتواند به شخصیت کالج‌های هنر اندونزی پی ببرد، انجام طراحی درس نقاشی به طور موثر و کارآمد به اهداف آموزشی دست خواهد یافت.

توسعه این مدل یادگیری مانتو کتی مشکی شروعی برای تغییر پارادایم تفکر سطح بالای هنری به شرح زیر شد:

1. کالج‌های هنر محققین هنر فرمالیست را تولید می‌کنند، هنرمندانی که ظرفیت هنر پژوهی را دارند، در عوض، کالج به معنای ساده‌ای که مبنای مفهومی و روش‌شناسی ندارد، هنرمند تولید نمی‌کند.

  • منابع:
    1. Development of Painting Instructional Model Based on Sosial Culture Reality
  • تبلیغات: 
    1. مینا کاری سفالی با نقش ملکه الیزابت ساخته شد!
    2. زنی با ۲۱ سال سن ۱۱ بچه دارد
    3. استفاده از سود پرک در واکسن کرونا
    4. خرسی که بر اثر خوردن شیرینی سنتی مسموم شد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *