برای ساختن شیشه پاک کن خود از سرکه سفید تاکسا استفاده کنید. یک قسمت آب را با دو قسمت سرکه در یک بطری اسپری ترکیب کنید. محلول را روی سطوح شیشه ای اسپری کنید و پاک کنید تا بدون رگه ظاهر شود.

از آنجایی که سرکه یک ضدعفونی کننده طبیعی است، پس از تهیه غذا می تواند کانترها را تمیز و ضدعفونی کند. برای لکه های سخت، چند قطره صابون Dawn را به یک قسمت آب و دو قسمت سرکه اضافه کنید.

سرکه همچنین می تواند بو را از روی میزها پاک کند، اما نباید روی گرانیت یا سنگ مرمر استفاده شود. به جای آن از پاک کننده سنگ طبیعی استفاده کنید. اسید موجود در سرکه می تواند درخشندگی سنگ طبیعی را کاهش دهد.

سرکه همچنین می‌تواند مورچه‌هایی را که ممکن است شب‌ها در جستجوی ضایعات غذا روی کانترها بشورند، بازدارد.

2 قاشق چایخوری سرکه و 1 قاشق چای خوری نمک را با هم ترکیب کنید تا رسوبات کلسیم روی شیرها و وسایل را از بین ببرید. این محلول همچنین می تواند لکه های آب سخت را از سر دوش پاک کند.

برای خلاص شدن از شر لکه های سرسخت، وسایل و شیرآلات را با سرکه اسپری کنید و سپس یک کیسه را یک شبه دور آن ببندید. صبح روز بعد مالش دهید و بشویید.

از بین بردن کف صابون و کپک ضخیم می تواند چالش برانگیز باشد. سرکه سفید رقیق نشده را روی دیواره های وان و دوش اسپری کنید. اجازه دهید سرکه چند دقیقه بماند، سپس بشویید و بشویید. یا، جوش شیرین و سرکه را ترکیب کنید تا خمیری ایجاد کنید و لکه های سخت را پاک کنید.

2 تا 3 فنجان سرکه رقیق نشده را در کاسه توالت بریزید و بگذارید تا 3 ساعت بماند. با برس توالت تمیز کنید و شستشو دهید. این به از بین بردن حلقه های اطراف کاسه کمک می کند و توالت را خوشبو می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *