ظروف پلاستیکی چند تکه ظروفی هستند که برای نگهداری مواد غذایی طراحی شده اند و دارای مشخصاتی هستند که به نگهداری موثر آنها برای مدت طولانی تری کمک می کند. آنها بخش ضروری هر آشپزخانه ای هستند و عملاً غیرممکن است که یخچال را بدون پیدا کردن آن باز کنید.
طرح‌های ظروف تنوع بسیار زیادی دارند، اما یکی از مهمترین جنبه‌ها استفاده از آن‌ها است. از این میان می‌توانید ظروف برای کار (که در آن می‌توانید ناهار خود را به دفتر ببرید)، ظروف برای نگهداری غذا در یخچال (که طراوت را حفظ می‌کند) و ظروف برای منجمد کردن غذا پیدا کنید.
معیارهای خرید تاپر ظروف باید بر روی نیازهای شما متمرکز باشد: بر اساس آنچه می خواهید، می توانید شکل، اندازه و مواد را انتخاب کنید. اگر چه شما باید جنبه هایی مانند بخش های داخلی را نیز در نظر بگیرید، اگر درب هرمتیک است و اگر در برابر سرما و گرما مقاوم است.
اگر دوست دارید ادویه‌های تازه بخرید و می‌خواهید هفته‌ها در این حالت باقی بمانند، فریز کردن آنها می‌تواند تکنیک خوبی باشد که می‌توانید با این ظرف سیلیکونی به خودتان کمک کنید. داخل آن دارای طراحی شیاردار است که استخراج ادویه ها را برای رنده کردن تسهیل می کند و دارای درپوشی است که از مخلوط شدن بوهای داخل فریزر جلوگیری می کند. به لطف این، استفاده از آن بصری است و شستشوی آن آسان است.
حتی وقتی پلاستیک بدون BPA را انتخاب می کنید، مواد شیمیایی سمی و مختل کننده غدد درون ریز ممکن است در طول مایکروویو به غذای شما مهاجرت کنند . شیشه دارای سطحی غیر متخلخل است که مانند پلاستیک جذب نمی‌شود و می‌توان آن را با خیال راحت در دمای بالاتر در ماشین ظرفشویی خود بدون ذوب یا تاب برداشتن شست – اکثر ظروف نگهداری مواد غذایی ساخته شده از شیشه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر حرارت بالا بدون شکستن مقاومت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *