در ABN Pipe Systems ما تمام این مزایای لوله پلی اتیلن 2 اینچ کشاورزی را بهینه کرده ایم، مزایای آنها را گسترش داده و ویژگی های آنها را بهبود بخشیده ایم.

بنابراین، یکی از جدیدترین پیشرفت‌های انجام شده در آزمایشگاه ABN Pipe Systems R+D+i به پیشرفت تکنولوژیکی در پلی اتیلن با خواص مقاومتی بسیار بالاتر از پلی اتیلن سنتی مربوط می‌شود: ما به پلی اتیلن با مقاومت بالا اشاره می‌کنیم که PE – RC نیز نامیده می‌شود. .

این ماده خام جدید اجازه اجرای یک سیستم لوله پلی اتیلن جدید را می دهد که حتی قابل اعتمادتر و بادوام تر است. یک لوله خاص برای شبکه های تحت فشار که پاسخگوی نیازهای بیشتر بازار در این نوع نصب است.در تلاش مداوم خود برای ادامه نوآوری، سیستم جوشکاری جدیدی را برای لوله های ترموپلاستیک به نام ABN// WELDING ELECPIPE ایجاد کرده ایم.

این یک روش اتصال با الکتروفیوژن است که در لوله گنجانده می شود. این امکان صرفه جویی 75٪ در زمان نصب را فراهم می کند و به این معنی است که دیگر نیازی به نیروی کار واجد شرایط نیست.

 

بنابراین، این تکنیک برای انجام اتصال نیازی به وسایل کمکی ندارد، گیره ها از پیش مونتاژ قبل از جوشکاری برای اتصال ایمن و پایدار اطمینان حاصل می کنند. همچنین یک روش جوشکاری قابل استفاده در سیستم های پلی اتیلن برای نصب هر نوع شبکه عمرانی یا صنعتی می باشد.

همه این ویژگی ها به این معنی است که در سال 2020، این سیستم توسط جوایز متخصصان ، برنده در رده نوآوری سال شناخته شده است. و این است که جوشکاری با استفاده از سیستم ABN// WELDING ELECPIPE آسان‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تر است و فقط به دستگاه جوشکاری سیستم نیاز دارد.

با این حال، ما در ABN با سایر تکنیک‌های اتصال استاندارد مانند جوشکاری سوکت، الکتروفیوژن یا جوش لب به لب کار می‌کنیم تا کامل‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.

تمام این مجموعه از محصولاتی که به دلیل کارایی، قابلیت اطمینان، نوآوری و پایداری خود متمایز هستند، نمونه ای از تلاش ABN برای ادامه ترویج ارزش آفرینی و اقتصاد دایره ای است.

زیرا ما بهترین ها را برای مشتریان خود و همچنین برای محیط زیست خود می خواهیم. از این رو، پیشرفت مداوم ما برای ارائه راه‌حل‌های رقابتی که به تقاضاهای بازار پاسخ می‌دهند، اما در عین حال، به محیط زیست و نیازهای کره زمین احترام می‌گذارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *