تابلو برق روکار فلزی خود را بشناسید و از نصب خود در برابر تغییرات محافظت کنید. تابلو برق مجموعه ای از قطعات است که از تاسیسات الکتریکی و کاربران محافظت می کند.

نشان دهنده یک عنصر کلیدی در تاسیسات الکتریکی شما است. دانستن اینکه آنها چیست و چگونه اجزای آنها کار می کنند می تواند در صورت بروز حادثه بسیار مفید باشد. از نظر فنی به عنوان نمودار فرمان و حفاظت (CMP) شناخته می شود.

کلید اصلی اتوماتیک (IGA)، کلید اصلی اتوماتیک هنگامی که تشخیص دهد از حداکثر توانی که تاسیسات برقی می تواند پشتیبانی کند بیش از حد مجاز است، جریان برق را قطع می کند. این حداکثر توان در بولتن الکتریکی هر تاسیسات تعریف شده است. باید از سوئیچ کنترل برق متمایز شود، که فقط در صورت تجاوز از توان قراردادی، جریان را قطع می کند.

سوئیچ کنترل برق (ICP)، این سوئیچ کنترل می کند که توان مصرفی از توان انقباضی تجاوز نکند. با راه اندازی تجهیزات اندازه گیری با مدیریت از راه دور، دیگر اجباری نیست که این عنصر در تابلو برق ظاهر شود.

تابلو

زیرا با ICP دیجیتال موجود در کنتورهای جدید جایگزین شده است. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید، که در مورد آن صحبت می کند: کلید کنترل برق یا ICP .

کلیدهای مدار کوچک (PIA)، آنها از تاسیسات در برابر حوادث ناشی از اضافه بار یا اتصال کوتاه در هر یک از مدارهای داخلی تاسیسات الکتریکی محافظت می کنند. به این ترتیب، فقط سوئیچ آسیب دیده قطع می شود، همچنان منبع تغذیه برای بقیه نصب وجود دارد و اجازه می دهد تا اضافه بار قرار گیرد. آنها معمولاً با برچسب های روی تابلو برق (روشنایی، پخت و پز، گرمایش و غیره) شناسایی می شوند.

تامین برق عمومی یک خانه توسط کنتور شرکت تامین کننده برق مدیریت می شود. در خارج از خانه قرار دارد، به طوری که کارکنان شرکت به راحتی در دسترس هستند، زیرا مسئولیت نگهداری و نصب آن بر عهده آنهاست. به هیچ وجه نمی توان آن را توسط افرادی غیر از شرکت برق دستکاری کرد.

در تابلو برق ، شرکت برق کلید کنترل برق (ICP) را برای جلوگیری از دستکاری آن مهر و موم می کند. کالیبراسیون ICP مطابق با توان قراردادی در منبع برق است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *