مرکز خرید زئولیت جاذب رطوبت با قیمت ارزان و مناسب در استان  سمنان واقع شده است . این مرکز که تولید کننده و تامین کننده تمام زئولیت مصرفی کشور است نه تنها نیاز های داخلی را فراهم می کند بلکه به دلیل مرغوبیت و کیفیت بسیار بالای خود ازکشور های بسیاری متقاضی دارد.

خرید زئولیت جاذب رطوبت از مرکز و کارخانه تولیدی که در استان سمنان واقع شده است از بسیاری جهات برای مشتری سودآوری به همراه دارد . مشتریهایی که با زئولیت آشنایی کافی داشته باشند به خوبی می دانند که زئولیت جایگزین بسیار مناسبی برای کود های شیمیایی و طبیعی است .قیمت زئولیت جاذب رطوبت در مقایسه با کود های شیمیایی و طبیعی بسیار ارزانتر است و نه تنها هیچ آلودگی برای محیط ایجاد نمی کند بلکه بسیار مفید است .

خرید زئولیت جاذب رطوبت نه تنها باعث حفظ خاک و محصول می شود بلکه عمر خاک و کیفیت محصولات کشاورزی را چندین برابر می کند . کسانی که اقدام به خرید زئولیت جاذب رطوبت می کنند فقط با یک بار خرید به مقدار لازم خاک خود را بیمه می کنند بطوریکه خاک نه تنها تمام مواد مورد نیاز گیاه را در خود حفظ می کند بلکه تمامی مواد مضر و سمومی که قبلا در خاک وجود داشته را از بین می برد .

مرکز خرید زئولیت جاذب رطوبت با ارائه چندین نوع زئولیت با عیار بالای 99درصد و قیمت بسیار مناسب مشکلاتی را که بسیاری از کشاورزان بر اثر استفاده بیش از حد از زمین داشتند حل نموده است . این مرکز تمامی آسیب هایی را که کشاورز بر اثر استفاده بیش از حد از زمین نموده و موجب آسیب رسانی به زمین گشته است را با استفاده از انواع زئولیت های جاذب رطوبت حل نموده است .

نقش زئولیت جاذب رطوبت در زمین های زراعی

زئولیت جادب رطوبت که به آن سنگ جوشان هم می گویند در بین کشاورزانی که با آن آشنا هستند از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا این ماده خواصی دارد که تمامی مشکلات کشاورزان را در تمامی فصول سال حل و فصل کرده است . مشکلاتی را که در فصلهای پر باران و در فصلهای خشک برای کشاورزان بوجود می آید و خسارات شدیدی کشاورزان در این فصول متحمل می شوند زئولیت جاذب رطوبت حل نموده و باعث رونق اقتصادی زیادی برای کشاورزان شده است.

کشاورزان معمولا از زمین خود انتظارات نابجایی دارند و از آن استفاده بیش از حد می نمایند. بطوریکه در زمان کوتاه بیشترین استفاده را از زمین می کنند. این اقدام خاک زمین  را از بین می برد و کشاورز را وادار می کند که هر بار از کود های شیمیایی و طبیعی برای کشت و زرع استفاده کند. خاک ها که ازتجزیه و فرسایش کوههای اطراف بوجود می آیند تمامی مواد معدنی که در آن کوهها وجود دارد با خود دارند .

در بیشتر مواد به علت شستشوی سطحی خاک ها توسط باران و سیل مواد معدنی خاک شسته شده و از قدرت کشت و زرع آن زمین ها کاسته می شود .کشاوزانی که در این نواحی اقدام به زراعت می کنند برای رفع این مشکل از انواع کود های شیمیایی و طبیعی استفاده نموده تا بتوانند در زمان مناسب محصول خود را کاشته و برداشت نمایند . خاک ها هم معمولا گنجایش خاصی دارند و اگر استفاده بیش از حد از شود مواد معدنی مفیدی که در خاک و جود دارد کم کم از بین رفته و کشاورزان را وادار به استفاده از کودهای شیمایی و طبیعی می کند .

مرکز خرید زئولیت جاذب رطوبت که محصولات خود را با قیمت های ارزان ارائه می دهد  با راهنمایی های لازم تمامی خریداران را در مورد نقش زئولیت جاذب رطوبت در زمین های زراعی آشنا کرده. و همچنین به آنها در مورد نحوه استفاده از زئولیت و  راههای جلوگیری از صرف هزینه های بیشتر مشاوره لازم را اراده می دهد .

مقایسه خاک حاوی زئولیت جاذب رطوبت با خاک های دیگر

خاک حاوی زئولیت جاذب رطوبت در مقایسه با خاک های معمولی مزایای بیشماری دارد . زئولیت جاذب رطوبت خاک نه تنها عمر مفید خاک را چندین برابر می کند بلکه محصولاتی که در آن کاشته می شود را بسیار پربارتر کرده و ثمره بسیار خوبی برای کشاورز بوجود می آورد.

محصولاتی که در  خاکهای جاذب رطوبت برداشت می شود در مقایسه با محصولات خاکهای حاوی کود شیمیایی و طبیعی مزایای زیادی دارند .  محصولات خاکهای حاوی زئولیت جاذب رطوبت از نظر حجم بزرگتر از محصولات دیگر بوده و همچنین از نظر طعم بسیار مطبوعتر و دلنشین تر می باشند .

در خاکهای معمولی به دلیل استفاده بیش از حد کشاورز از کود های شیمیایی و طبیعی محصولات خاصیت اصلی خود را ازدست داده و ممکن است دارای خواص مضرری نظیر نازک شدن پوست و نارس بودن میوه و یا آفت زدگی شده باشند در حالیکه محصولات خاکهای زئولیتی نه تنها این مشکلات را ندارند بلکه در برابر عوامل مانند آفت زدگی بسیار مقاوم نیز می باشند .

کشاورزان در خاک های معمولی برای حفظ محصول خود مجبور هستند هزینه های بسیار سنگینی را بپردازند . هزینه هایی مانند خرید کودهای شیمیایی و استفاده بیش از حد این نوع کودها که بسیار گران می باشند . از آنجاییکه این خاکها بدلیل استفاده بیش از حد کشاورز خیلی زود خواص خود را از دست می دهند کشاورزان را مجبور به استفاده بیش از حد از کودهای شیمایی می کنند .

کشاورزانی که از زئولیت جاذب رطوبت استفاده می کنند هرگز مشکلات کشاورزان دیگر را ندارند و با کمترین استفاده از زئولیت بیشترین محصول را برداشت نموده و کیفیت خاک نه تنها حفظ  می شود بلکه کیفیت آن بیشتر هم می شود .در مرکز خرید زئولیت جاذب رطوبت مشاوران انواع خاکهای معمولی را با خاکهای زئولیتی برای خریداران شرح داده و فواید و مزایای استفاده از خاکهای زئولیتی جاذب رطوبت را ارائه می دهند .

محصولات خاکهای حاوی زئولیت جاذب رطوبت در مقایسه با محصولات دیگر

محصولات ، میوه ها و درختانی که در خاکهای حاوی زئولیت جاذب رطوبت در مقایسه با محصولات دیگر تفاوتهای زیادی دارند . میوه هایی مانند انار ، انگور ، مو ، صیفی جات و غیره که در خاکهای زئولیتی به عمل آمده اند در مقایسه با میوه های خاک های حاوی کود شیمیایی و کود های حیوانی و غیره بسیار متفاوت هستند . این میوه ها ازنظر اندازه بزرگتر هستند . از نظرکیفیت و طعم بسیار مطبوعتر می باشند . اگر این میوه ها برداشت شوند و در انبار نگهداری شوند دارای ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به میوه هایی می شوند که در خاکهای معمولی کشت شده اند.

پوست میوه های خاکهای زئولیتی ضخیمتر از میوه های خاک های معمولی است زیرا این پوست تمامی مواد مغذیی که باید دریافت می کرد را دریافت نموده و حتی مکمل هایی دریافت نموده است که رشد و مقاومت پوست را چندین برابر کرده است .

بسیاری از میوه های خاکهای معمولی نارس می شوند و این بدلیل عدم برخورداری از مواد مناسب معدنی موجود در خاک است . وقتی که مواد مناسب خاک مانند نیتروژن ، پتاسیم ،فسفر و سایر موادی که برای رشد گیاهان لازم است کم باشد نه تنها میوه خوبی به عمل نمی اید بلکه رشد گیاه نیز کند شده و در برابر عوامل بیرونی بسیار آسیب پذیر می شود .

بسیاری از میوه های خاک های معمولی بدلیل عدم تغذیه مناسب توسط خاک بصورت نارس و کال به عمل می آیند . این حالتها زمانی پیش می آید که کشاورز هزینه سنگینی برای بهبود خاک پرداخته ولی چون خاک قدرت و کشش خود را ازدست داده با وجود هزینه هایی مانند سمپاشی و کود های شیمیایی هرگز نمیتواند آن محصول مطلوب و دلخواه کشاورز را به بار آورد. در صورتی که خاکهای زئولیتی بدون هیچ هزینه اضافی محصولاتی را به عمل می آورند که هر ساله باعث باروری بیشتر نیز می شود.

محصولاتی که مرکز خرید زئولیت جاذب رطوبت مشاوران و کارشناسان به مشتریان اراده می دهند در خاکهای زئولیتی کشت شده و قیمت های ارزان آنها را مشتریان می توانند با قیمتهای دیگر مقایسه کنند .

ساختار درونی زئولیت جاذب رطوبت و نقش آن

زئولیت جاذب رطوبت در مقایسه با سایر مواد معدنی خصوصیت هایی دارد که تماما برای خاک و آب مفید بوده و باعث بهبود کیفیت خاک و آب می شود . در سایر مواد معدنی اگر استفاده بیش از حد از آنها به عمل آید ممکن است آسیبهایی را به محیط وارد آورد اما در زئولیت این گونه نیست .

ساختار زئولیت بگونه ای است که اگر میزان استفاده از آن خیلی بیشتر از حالت عادی شود نه تنها هیچ ضرری به طبیعت وارد نمی آورد بلکه با شستشوی سطحی توسط باران و اب های روان وارد زمینهای دیگر شده و آن زمینها را هم حاصلخیز می کند .

ساختار درونی زئولیت همه این خصوصیات را بوجود آورده است . این ساختار منحصر به فرد است و در هیچ ماده معدنی دیگر چنین ساختاری مشاهده نشده است . ساختار زئولیت از آلومینوسیلیکاتها بوجود آمده است . همین ساختار باعث پیداش چنین ویژگی های منحصر به فردی در زئولیت گردیده است . آلومینو سیلیکات ها در اصطلاح زمین شناسی و ژئوشیمی از گروهی سیلیکاتهای آلومینیومی تشکیل شده اند  که با پیوند های شیمیایی خاصی به یکدیگر متصل شده اند .

پیوند شیمیایی خاصی که آلومینو سیلیکاتها را به هم متصل کرده است بصورت سه بعدی و فضایی بوده ساختار متخلخل در آنها ایجاد کرده است . این ساختار متخلخل همانند اسفنج عمل می کند و یک صافی طبیعی بوجود آورده است . در ادامه راجب ساختار مولکولی آلومینو سیلیکاتها بیشتر صحبت خواهیم کرد .

در آزمایشگاههایی که در مرکز خرید زئولیت جاذب رطوبت وجود دارد انواع آزمایشات برای مشاهده ساختار درونی زئولیت اراده شده است .

ویژگیهای آلومینوسیلیکاتها در زئولیتهای جاذب رطوبت

زئولیت به دلیل داشتن ساختار آلومینو سیلیکاتها هم در طبیعت یافت می شوند و هم بصورت مصنوعی تولید می شوند . البته زئولیتهای مصنوعی نسبت به زئولیتهای طبیعی گرانتر و پر هزینه تر  می باشند چون نیاز به تجهیزات و شرایط آزمایشگاهی خاصی می باشند . ساختار سه بعدی زئولیت دارای منافذی از جنس آلومینیوم و سیلیکون می باشد که بصورت صافی عمل کرده و تبادلات کاتیونی و آنیونی انجام می دهد .

تبادلات کاتیونی و آنیونی که در منافذ آلومینو سیلیکاتها بوجود میآید تمامی ویژگی های زئولیت را تعریف می کند . اندازه منافذ آلومینوسیلیکاتها به حدی است که فقط مواد مفیدی مانند نیتروژن ، سدیم ، پتاسیم ، اکسیژن و برخی مواد مفید که بشدت مورد نیاز خاک و گیاه هستند می توانند عبور کنند بقیه مواد که معمولا مضر هستند نه تنها اجازه عبور ندارند بلکه توسط خاصیت تبادلات یونی تجزیه نیز می شوند .

آلومینو سیلیکاتیها در زئولیتهای جاذب رطوبت با استفاده از تبادلات یونی موجب تجزیه مواد مضر و سمومی می شوند که در خاک و آب وجود دارد . این مواد مضر مانند بور ، آرسنیک ، آمونیوم و غیره وقتی توسط آلومینو سیلیکاتها تجزیه شدند یونهای مثبت و نفی آنها از هم جدا شده و موادی که هم اندازه منافذ آلومینو سیلیکات هستند را به خود جدب و خاک را غنی میکنند .

موادی که توسط آلومینو سیلیکاتها وارد خاک می شوند برای خاک بسیار مفید هستند و عمر خاک را افزایش می دهند . این مواد مکمل غذایی گیاهان هم محسوب می شوند و رشد گیاهان را چندین برابر افزایش می دهند.

تجارت زئولیت حاوی جاذب رطوبت در ایران و جهان

کشور ایران و کشور های نواحی خشک و نیمه خشک بدلیل داشتن آب و هوای نامساعد و کمبود آب، در کشاورزی با مشکلات بزرگی روبرو هستد .گرمایش جهانی کره زمین نیز این مشکلات را دو چندان کرده و این مناطق را با بحران کم آبی و گرما روبرو ساخته است . این کشور ها برای امرار و معاش مجبور هستند مواد مورد نیاز خود را از سایر کشورها تامین کنند تا بتوانند بر بحران کشاورزی غلبه کنند.

خوشبختانه کشور ایران به لحاض ذخایر معدنی یک کشور غنی محسوب می شود و هر موادی که در بهبود کشاورزی نیاز داشته باشد را دارد . مهمترین ماده معدنی که برای غلبه بر این بحران به کمک کشاورزان آمده است همین زئولیت طبیعی می باشد . ذخایر زئولیت در ایران بسیار بالاست بطوریکه علاوه بر تامین نیازهای داخلی صادرات آن هم به کشور های مختلف جهان در حال انجام است .

معادن فعال بیشماری در ایران با کمک کارشناسان معدن استخراج و احداث گردیده که تمام وقت به استخراج این ماده معدنی می پردازند . برخی از معدن زئولیت را با غنای بسیار بالا بهره برداری می کنند که توجه بسیاری از کشور ها به خود جلب کرده .کشور هایی مانند چین و هند که بزرگترین مصرف کنندگان زئولیت در جهان هستند از وارد کنندگان زئولیت ایران محسوب می  شوند.

تجارت زئولیت توانسته است بحرانی که بر کشاورزان وارد شده است را تا حدود زیادی رفع کند و آنها را از متضرر شدن نجات دهد . زمینهای خشک با خاک زئولیتی در برابر خشکسالی مقاومت زیادی از خود نشان می دهند و همین امر رونق اقتصادی زیادی برای کشاورزان بوجود آورده است .

مراکز خرید زئولیت جاذب رطوبت با ارائه قیمت های ارزان در استان سمنان توانسته است با غلبه بر بحران هایی نظیر خشکسالی در زمینه تجارت و صادرات زئولیت در کشور و خاورمیانه به رتبه نخست ارتقا یابد.

مرکز زئولیت جاذب رطوبت با قیمت ارزان

زئولیت جاذب رطوبت در ایران به وفور مورد استخراج و بهره برداری قرار میگیرد و یاعث رونق اقتصادی کشاورزان گردیده است . در گذشته که کشاورزان با بحران های زیادی از جمله کمبود آب و مواد معدنی مفیدد برای خاک روبرو بوده اند اکنون با کشف و استخراج زئولیت به رونق اقتصادی رسیده اند . قیمت زئولیت جاذب رطوبت در مقایسه با قیمت کود های شیمیایی و طبیعی که حتی عمر کمی دارند بسیار ارزانتر بوده و طول عمر بسیار بالاتری نسبت سایر مواد معدنی دارند .

بزرگترین مرکز زئولیت جاذب رطوبت با قیمت ارزان در سمنان واقع است که بهترین و باکیفیتریت زئولیت خاور میانه را دارد . غنای زئولیت جاذب رطوبت در سمنان بالای 99 درصد است ، این زئولیت که حاوی پتاسیم 6 درصد است به زئولیت شیرین معروف است . زئولیت شیرین برای کشاورزی و سایر صنایع بسیار کاربردی و مفید است و تولید و عرضه آن در کشور به مرحله انبوه رسیده است .  خرید این محصول به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود.

مشتریهایی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند می توانند بدون مراجعه حضوری و صرف هزینهای جابجایی واتلاف وقت بصورت اینترنتی و آنلاین با مشاوران شرکت تماس گرفته و با آنها ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند  بصورت رایگان با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و در مورد میزان مصرف زئولیت و نوع آن و میزان خرید زئولیت از مشاوران کمک و راهنمایی دریافت کنند.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران شرکت و نحوه سفاش و خرید می توانید مشخصات خود را در وبسایت قرار داده تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند . همچنین می توانید از طریق شبکه اجتماعی واتساب مشخصات خود را بفرستید تا کارشناسان بتوانند با شما ارتباط سریعتری برقرار نمایند

مدیرفروش مجموعه ایران کانی: هادی ملکی

تلفن تماس: 09120526163

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *