چگونه یک مشارکت محلی زباله را به چرم خام گاوی محصولی زیبا و بادوام تبدیل کرد؟

داستان در لینچبرگ، ویرجینیا، معروف به شهر هفت تپه آغاز می شود.

هر پوست موجود در این مجموعه چرم طبیعی نیکلاس از مزارع کوچکی که مانند Moore & Giles، ویرجینیا را برای دهه ها خانه نامیده اند، تهیه شده است.

Moore & Giles با کشتارگاه Seven Hills، یک پردازنده محلی که گوشت گاو ممتاز را به رستوران‌های سراسر ویرجینیا ارائه می‌کند، شریک شد تا محصول جانبی آنها را به عنوان یک دارایی غیرقابل تصور مجدد تصور کند.

در اصل برای دفن زباله ها، پوست ها به سنت لوئیس منتقل شدند، جایی که توسط هرمان اوک چرم در همان خمره ها و رنگ سبزی که برای برنزه کردن تسمه هایی که برای قطارهای واگن در حال حرکت به سمت غرب از سال 1881 شروع می شد، به چرم تبدیل شدند.

کیفیت و جذابیت چرم اشبالت طبیعی این مجموعه با پایداری و منحصر به فرد بودن این چرم محلی مطابقت دارد.

صنعت چرم نشان می دهد که چگونه به یک جامعه دایره ای کمک می کند، جایی که هیچ چیز هدر نمی رود، همه چیز می تواند دوباره استفاده شود و در نهایت می توان بازیافت کرد.

هر پوست چرم مصنوعی موجود در این مجموعه از مزارع کوچکی که مانند Moore & Giles، ویرجینیا را برای دهه ها خانه نامیده اند، تهیه شده است.

برای دفن زباله ها، پوست ها به  جایی که توسط هرمان اوک چرم در همان خمره ها و رنگ سبزی که برای برنزه کردن تسمه هایی که برای قطارهای واگن در حال حرکت به سمت غرب از سال 1881 شروع می شد منتقل می شدند تا به چرم تبدیل شوند.

  • منابع:
    1. How a local partnership transformed waste into beautful and long-lasting product.
  • تبلیغات: 
    1. مردی که با خوردن نبات می تواند ذهن افراد را بخواند!
    2. 10 قانونی که برای ثروتمند شدن نیاز است
    3. ماجرای دستگیری شبانه بازیگر سینما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *