نمایندگی فروش زئولیت کشاورزی سمنان در کل کشور زئولیت های استخراج شده از معادن غنی سمنان را با غنای بالای99 درصد و کمترین قیمت تولید شده به تمامی کشاورزان عزیز عرضه میکند. استان سمنان بدلیل برخوردار بودن از معادن بیشمار زئولیت با غنای بسیار بالا یکی از قطبهای اقتصادی زئولیت در خاورمیانه و آسیا می باشد .

مرغوبیت و کیفیت زئولیت های استخراج شده از این معادن به حدی است که توجه بسیاری از کشور های جهان را به خود جلب کرده است .نمایندگی فروش زئولیت کشاورزی معادن سمنان نه تنها در سمنان بلکه در تهران و سایر شهر های ایران اقدام به تاسیس شعبه کرده و انواع زئولیت های استخراج شده از معدن را با غنای بسیار بالا و قیمت های تولید شده و پایین به تمامی کشاورزان و صنعتگران عرضه می کند .

زئولیت به دلیل خواص بسیار مفیدی  و قیمت بسیار پایینی که نسبت که سایر کود های طبیعی و شیمیایی دارد نه تنها بین کشاورزان بلکه در بین سایر صنایع مربوطه از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است. لطفا به فیلم کوتاهی که از  زئولیت کشاورزی و مزایای آن تهیه شده است توجه فرمائید:

زئولیت کشاورزی چیست و فروش آن چه تاثیراتی برای کشاورزان داشته است ؟

زئولیت کشاورزی از زمان پیدایش و بهره برداری زندگی کشاورزان را دگرگون کرده است . کشاورزان قبل از پیدایش و استخراج زئولیت دچار مشکلات بسیار بزرگی  بودند . محصولات کشاورزان قبل از پیداش زئولیت کشاورزی مدام دستخوش حوادث مختلف قرار می گرفت و از بین می رفت . لذا بسیاری از کشاورزان زراعت را رها کرده و به شهر ها مهاجرت می کردند .

پیدایش زئولیت در اروپا به وقوع پیوست و کم کم به ایران راه پیدا کرد . فروش زئولیت کشاورزی  به ایران و مصرف آن توسط کشاورزان آنها را آینده تاریکی که برای خود می دیدند نجات داد . کم کم دانشمندان و زمین شناسان معادن بسیار پر باری از زئولیت را در ایران کشف و اقدام به استخراج و تبدیل آن به انواع مختلف زئولیت کردند.

با افزایش فروش زئولیت و استفاده آن در کشور کم کم نمایندگی های فروش زئولیت بوجود آمدند . بدلیل افزایش تقاضا برای زئولیت های کشاورزی و سایر صنایع، نمایندگی های فروش زئولیت در سایر شهر ها هم تاسیس شدند تا دسترسی مردم برای خرید زئولیت را راحتتر نمایند . بزرگترین نمایندگی فروش زئولیت کشاورزی در استان سمنان تاسیس شد زیرا این استان بدلیل داشتن ذخایر غنی زئولیت شهرت جهانی پیدا کرده بود.

ذخایر زئولیت کشاوزی در استان سمنان

طبق تحقیقاتی که توسط وزرات صنعت و معدن استان سمنان به عمل آمده است و طبق برآورد اداره آمار کشور در مورد انواع ذخایر انواع مواد معدنی، 95 درصد ذخایر زئولیت کشور در استان سمنان واقع شده است . همچنین ذخایر نمک،گچ و سیلیستن نیز در استان سمنان بالای 95 درصد است .با توجه به این آمار استان سمنان رتبه نخست ذخایر زئولیت و نمک و گچ و سیلستن را به خود اختصاص داده است .

استخراج زئولیت کشاورزی و سایر زئولیت های صنعتی در استان سمنان باعث اشتغالزایی بیش از پنج هزار و پانصد نفر شده است . ذخایر غنی زئولیت کشاورزی در استان سمنان نه تنها کشاورزان بلکه چرخ صنایع وابسته به زئولیت بسیاری را به حرکت در آوره است .کاربردهای زئولیت در بخشهای کشاورزی و سایر صنایع به قدری گسترده است که این صنایع را در معرض رشد و شکوفایی قرار داده است.

استان سمنان از نظر آب و هوا و موقعیت جغرافیایی جزو استانهایی هستنذ که در عرض جغرافیایی بالاتر از استوا قرار دارد. تمامی شهرهایی که در این عرض جغرافیایی قرار دارند دارای آب و هوای بسیار گرم خشک می باشند . کشاورزی در این استانها جزو مشاغل بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد .کمبود نزولات آسمانی معضلی است که همیشه زندگی کشاورزان را تحت تاثیر قرار می داده است .

تاثیرات زئولیت کشاورزی در استان سمنان

کشور ایران دارای آب و هوای مختلفی می باشد بطوریکه همه دنیا کشور ایران را چهار فصل می نامند. .نواحی مرکزی دارای آب و هوای خشک ، نواحی شمالی دارای آب و هوای معتدل و بارانی، نواحی غربی دارای آب و هوای سرد و زمستانی مب باشد. عمده مساحت کشور ایران را نواحی گرم و خشک تشکیل داده اند . استانهایی مانند سمنان ، قم، اصفهان، یزد، شیراز، سیستان و بلوچستان و برخی استانهای دبگر خشکترین مناطق ایران را تشکیل می دهند.

کشاورزی در استان سمنان تا پیش از پیدایش زئولیت دچار مشکلات زیادی بود . کشاورزان پیش از پیدایش زئولیت دچار مشکلاتی مانند کم آبی ، کم شدن نزولات آسمانی، گرمای طاقت فرسا، پیشروی تلماسه ها و شوری خاک بودند که بزرگترین لطمه ها را به کشاورزان میزد . بسیاری از کشاورزان روستا را رها کرده و به شهر ها مهاجرت کردند. این امر نیز مشکلات بسیار زیادی مانند حاشیه نشینی در شهر ها را به وجود آورد.

پا کشف و پیدایش زئولیت انقلابی در صنعت کشاوری به وجود آمد . کشاورزان دوباره با کمک زئولیت توانستند بر بحرانهایی مانند کم آبی ، شوری ، خشکسالی و غیره غالب گردند و توانستند دوباره زمینهای خشک و بایر را که در اثر خشکسالی از بین رفته بود احیا کنند .

زئولیت کشاورزی چگونه بر بحرانهای مناطق خشک جیره شد؟

زئولیت کشاورزی دارای ویژگی هایی هست که می تواند در شزایط بسیار سخت به کمک کشاورزان بیاید و زمین مرده را زنده کند. ساختمان درونی زئولیت کاملا متفاوت از ساختمان درونی سایر مواد معدنی می  باشد. ساختمان درونی زئولیت معدنی همانند اسفنج است یعنی بسیار متخلخل بوده و از قدرت نفوذپذیری بسیار بالایی برخود دار است . البته این تمام ماجرا نیست . کار اصلی را تبادلات یونی که ساختمان درونی زئولیت انجام می دهد .

ساختمان اصلی زئولیت از جنس آلومینوسیلیکات می باشد . آلومینو سیلیکاتها با تبادل یونی موفق به انجام کارهایی می شوند که کشاورزان را ازنابودی نجات داده است . آلومینوسیلیکاتها دارای منافد نسبتا کوچکی در اندازه نیتروژن و اکسیژن می باشند . این منافذ نقش صافی و تبدیل کننده مواد مضر به مواد مفید را دارند.

خاک و آب دارای مواد مضر و سمی بسیار زیادی است که از تجزیه موجودات مرده بوجود آمده است .اوره، آمونیوم ، آرسنیک از سم های بسیار خطرناکی هستند که بسیار برای خاک و جانوران و گیاهان مضر می یاشد . آلومینو سیلیکات از ورود این سموم به داخل گیاهان جلوگیری کرده و آنها را به مواد مفید خوراکی مانند نیتروژن ، کلسیم و فسفر تبدیل می کند و به گیاهان تزریق می کند .این عمل باعث حفظ گیاهان و محصولات از مواد مضر شده و هیچ نیازی به سمپاشی نمی باشد .

تاثیر زئولیت کشاورزی بر روی کودهای حیوانی و نحوه استفاده آنها

بیشتر کشاورزانی که با زئولیت کشاورزی آشنایی ندارند برای پوساندن کود از گوگرد استفاده می کنند. کود یک ماده آلی می باشد که حاوی کربن بسیار بالایی است .کود های آلی حاوی انگلها ، بیماریها و قارچهای خطرناکی هستند که اگر بدون پوساندن وارد خاک کشاورزی کنیم مشکلاتی را برای زمین کشاورزی بوجود می آورند.

مشکلاتی که برای زمین کشاورزی بوجود می آید شامل افزایش بی رویه رشد علفهای هرز، افزایش آفتهای گیاهی ، تولید سمی به نام سولفید هیدوژن در خاک ، افزایش قارچها و برخی مشکلات دیگر را برای زمین کشاورزی بوجود می آورد. این مشکلات کشاورزان را همیشه در گدشته با چالش روبرو میکرده و باعث ازبین رفتن محصول آنها می شده است.

کشاورزانی که بجای زئولیت از گوگرد در فرایندن پوساندن کود اسفاده می کردند تا حدوی این مشکلات را رفع میکردند. مشکلاتی مانند کشتن قارچها و بیماریهایی که در کود های آلی وجود داشت با گوگرد معدنی در طول حدود سه الی پنج ماه حل و فصل می شد . اما بعضی مشکلات مانند سموم کود حل نشده باقی می ماند که کشاورزان برای آن نمی توانستند تصمیم درستی بگیرند.

کشاورزانی که در زمین های کشاورزی خود بجای گوگرد از زئولیت اسفاده میکردند تمامی مشکلاتی که در روشهای قبل بوجود می آمد را به راحتی حل و فصل می کردند و بدون هیچ مشکلی کود را در کمترین زمان ممکن که حدود بیست روز به طول می انجامید پوسیده می کردند .

اصلاح خاک با کودهای پوسانده شده در زمینهای کشاورزی

در گدشته ها کشاورزان با فرایند پوساندن کود هیچ آشنایی نداشتند  برای همین خاک زمین کشاورزی خود را با کود خام که تازه از بستر حیوانات جدا می شد را با خاک ادغام کرده و زمین ها را با آن شخم میزدند. یکی از اولین و بزرگترین مشکلاتی که کشاورز در همان ابندا با آن روبرو می شد فرایند شسته شده کود توسط باران و نزولات آسمانی بود .

کود حیوانی خام معضلات بزرگی را برای کشاورز به وجود می آورد . اولین معضل شسته شدن کود هست که براحتی از زمین کشاورزی شسته شده و وارد آبهای زیر زمینی یا آبهای دیگر می شود که آلودگی های زیادی برای آن منطقه به ارمغان می برد . دومین مشکل تولید سم آمونیاک هست که بیار برای ریشه گیاهان مضرر است و باعث سوختن ریشه می شود. مشکل سوم  بالا بودن درصد کربن نسبت به نیتروژن یا همان ازت است که این فرایند باعث رشد لارو حشرات مضر و قارچها شده و هنگام رشد گیاهان باعث آفت زدگی مزرعه می شود .

این مشکلاتی که بیان شد سه تا از مهمترین مشکلاتی بود که کشاورزان از قدیم با آن روبرو بودند و با اقداماتی مانند سمپاشی سعی در برطرف کردن آنها داشتند.  با ورود علم مهندسی کشاورزی و اصلاح خاک به روشهای مختلف پوساندن کود کشاورزان  توانستند تا حدود زیادی بر این مشکلات فائق آیند.

تاثیرات نمایندگی های فروش زئولیت بر خاک کشاورزی

نمایندگی های فروش زئولیت از زمان پیدایش زئولیت معدنی با جایگزین کردن زئولیت بجای گوگرد یا سایر مواد معدنی و کود های شیمیایی در زمینهای کشاورزی باعث بوجود آمدن عصر جدیدی در صنعت کشاورزی کردند .آنها با معرفی ماده جدیدی به نام زئولیت و ارائه کاربردهای آن در بخش کشاورزی اقدامات بسیار بزرگی در این صنعت انجام دادند که تحولات بزرگی در زندگی کشاورزان به وجود آورد .

کشاورزانی که برای  زمین های کشاورزی خود از نمایندگی های فروش زئولیت اقدام به خرید این ماده معدنی نمودند در کوتاهترین زمان ممکن اثرات مثبت این ماده معدنی را در زمین های کشاورزی خود دیدند. زئولیت کشاورزی اثراتی را در خاک به جا میکذارد که تا مدتهای طولانی این اثرات بر روی خاکها حفظ شده و حاصلخیزی و محصول دهی خاک را تضمین می کند .

خاک های آغشته به زئولیت کشاورزی رطوبت خود را تا مدتهای طولانی حفظ کرده و کم کم به گیاه تزریق میکنند تا شادابی گیاه را در تمامی فصول رشد حفظ کند .درختانی که کود آغشته به زئولیت به رشد و نمو رسیده اند بسیار پربارتر و قدرتمندتر از سایر درختان می باشند .میوه های این درختان همگی بصورت کامل رشد کرده و تمامی مواد مغذی را به همراه خود دارند .

خرید زئولیت کشاورزی از نمایندگی های استان سمنان

بسیاری از کشاورزان در همه جای ایران به دنبال تهیه و خرید زئولیت کشاورزی با درصد بالاو غنای 99 درصد هستد .کشور ایران یک کشور غنی از زئولیت است اما درصد غنای بسیاری از این معادن پایین بوده و حتی بیشتر آنها سدیک می باشند که اثرات مطلوبی روی خاک های کشاورزی به جای نمیگذارند .زئولیت سدیک را به اصلاح زئولیت شور می گویند که برای خاک کشاورزی مناسب نمی باشد.

بهترین و مناسبترین زئولیت برای زمین های کشاورزی زئولیت پتاسیمی یا به اصطلاح زئوپتاس می باشد. به زئوپتاس ها در اصطلاح زئولیت شیرین نیز می گویند که خواص بسیار زیادی در کشاورزی و اصلاح خاک و کود دارد. نمایندگی های فروش زئولیت کشاورزی در بسیاری از نقاط ایران وجود دارد که به عرضه زئولیت کشاورزی می پردازند اما بهترین پیشنهاد ما برای خرید زئوپتاس کشاورزی زئوپتاس سمنان است .

استان سمنان به دلیل داشتن 95 درصد دخایر  زئولیت پتاسیم با غنای بسیار بالا رتبه نخست را در کشور دارد . کیفیت زئولیت کشاورزی در سمنان به دلیل ماهیت آتشفشانی بودن زئولیت در استان سمنان مرغوبترین زئولیت کشور و خاورمیانه می باشد . پس پیشنهاد ما به کشاورزان این است که حتما زئولیت کشاورزی سمنان را تهیه کنند تا به نتایج بسیار عالی در کشاورزی برسند.

فروش و صادرات زئولیت کشاورزی توسط نمایندگی های زئولیت سمنان

نمایندگی های فروش زئولیت کشاورزی در استان سمنان به دلیل حجم بسیار بالای تقاضای مشتریان از ایران و سایر نقاط جهان اقدام به تاسیس نمایندگی  در بسیاری از شهرها و حتی کشور ها نموده تا بتواند زئولیت مرغوب کشور را که متعلق به استان سمنان است به سایر کشور های جهان صادرات کند .

فروش و صادرات زئولیت کشاورزی توسط نمایندگی های زئولیت سمنان بصورتی انجام می شود که هیچ واسطه و دلالی بین مشتری و تولید کننده وجود نداشته باشد . برای این منظور تمامی این شرکت مستقیما در بیشتر شهر ها اقدام به تاسیس نمایندگی و دفتر فروش کرده تا از رشد بی رویه دلالان و واسطه ها خودداری کند .

بارگیری و حمل و نقل زئولیت کشاورزی با هماهنگی های خود نمایندگی های فروش انجام می شود یعنی آنها مستقیما بارگیری را در معدن واقع در سمنان انجام داده و به تمام نقاط حمل میکنند . قیمتهایی که زئولیت سمنان برای محصولات خود در نظر گرفته دارای پایینترین قیمت است که در اصلاح به آن کف قیمت گفته می شود .

کشاورزانی که برای خرید زئولیت می خواهند از دفتر سمنان اقدام به خرید نمایند مشخصات خود را در وبسایت درج کرده و یا در پیامرسان واتساب به ما اطلاع بدهند تا تمامی هماهنگی ها برای فروش و حمل توسظ خود معدن و کارخانه انجام گیرد .

مدیر فروش شرکت ایران کانی سمنان: هادی ملکی

تلفن تماس سفارش محصول: 09120526163

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *