فرش و روفرشی کشدار 9متری ساکسونی، این فرش و روفرشی ها پرزهای نرم، عمیق و برش خورده دارند، اما به راحتی صاف می شوند و آثار جاروبرقی را نشان می دهند. آنها برای اتاق خواب و اتاق نشیمن محبوب هستند، اما بهتر است در مناطق شلوغ مانند راهروها از آنها اجتناب کنید.

پیچ و تاب ها صاف، سخت و کاربردی هستند، که باعث محبوبیت آنها می شود. آنها رد پا یا آثار مبلمان را نشان نمی دهند و در پنهان کردن خاک خوب هستند. آنها برای مناطقی با ترافیک زیاد و برای خانواده ها و صاحبان حیوانات خانگی انتخاب خوبی هستند. بیش از یک سوم افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم* در 10 سال گذشته فرش و روفرشی های پیچ خورده خریداری کرده اند.

فرش و روفرشی های حلقه ای، این سبک به طور کلی سخت پوشیده و کاربردی است، بنابراین برای مناطق پرتردد خوب است. اما فرش‌های حلقه‌ای برای صاحبان حیوانات خانگی ممنوع است، زیرا حیوانات با چنگال – به‌ویژه گربه‌ها – احتمالاً آنها را در الیاف حلقه‌دار گیر می‌آورند.

بربرها از حلقه های برش نخورده شمع با جلوه گره ای متمایز ساخته می شوند. آنها معمولاً مقرون به صرفه و مقاوم هستند و اغلب دارای رنگ آمیزی ملایم هستند که آنها را در پنهان کردن خاک عالی می کند. مانند سایر فرش و روفرشی های حلقه دار، آنها می توانند کشش و گیر کنند.

تولید کنندگان این سبک از ترکیبی از شمع برش و حلقه برای ایجاد الگوها استفاده می کنند. آنها در حال حاضر کمتر از دوران اوج دهه 1970 خود محبوب هستند، اما هنوز هم می توان آنها را در تعداد معدودی از خرده فروشان یافت.

این فرش و روفرشی ها پرزهای متراکم و کوتاه با روکشی صاف دارند، بنابراین نرم و دلپذیر هستند. این باعث می شود که آنها به انتخابی محبوب برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن تبدیل شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *