به گفته متخصصان پوست، شما باید هر روز صورت خود را با حوله استخری لایکو بشویید تا آلودگی، چربی و سلول های مرده پوست از بین برود.

حوله صورت برای این کار عالی است زیرا جاذب، نرم و تمیز کردن آن آسان است. همچنین باید از یکی برای پاک کردن آرایش قبل از رفتن به رختخواب در شب استفاده کنید.

اگر موهای بلندی دارید حوله های رطوبت گیر نجات دهنده هستند.

می‌توانید پس از حمام، کشک‌هایتان را داخل حوله بپیچید و به خشک شدن آن‌ها کمک کنید به دنبال پارچه تری نرم یا حوله های 100% پنبه ای باشید که به راحتی پیچانده شوند

یک حوله آشپزخانه را روی فر یا دور دسته یخچال خود آویزان کنید.

این حوله ها از پارچه های بادوام و ضخیم یا پنبه ساخته شده اند و برای خشک کردن ظروف، پاک کردن مواد ریخته شده و خشک کردن دست ها در حین پخت و پز عالی هستند.

حوله چای یک پارچه کوچک است که می توانید از آن برای ردیف کردن سبد نان، بیسکویت یا شیرینی های پخته استفاده کنید. این پارچه های کوچک طوری طراحی شده اند که غذا را تا زمانی که ممکن است گرم نگه دارند.

ماسه را در انگشتان پای خود احساس کنید، اما آن را از ماشین و لباس شنا خود دور نگه دارید! یک حوله ساحلی بزرگ برای روزهای تنبل کنار آب عالی است.

از آنجایی که حوله های ساحلی برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند، لازم نیست نگران محو شدن رنگ در زیر نور خورشید باشید.

عرق نکن! حوله های بدنسازی دور گردن شما قرار می گیرند تا بتوانید به راحتی بعد از یک تمرین شدید از آنها استفاده کنید. از آنجایی که آنها برای از بین بردن عرق طراحی شده اند، اغلب از مواد حذف کننده رطوبت مانند میکروفیبر یا مخلوط پنبه ساخته می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *