در این مقاله، ما قصد داریم شوینده مری کی را بررسی کنیم و امیدواریم یکی دو چیز در مورد آنها بیاموزیم. یا اگر قبلاً آنها را امتحان کرده اید، ممکن است چیزی را کشف کنید که نمی دانستید. شاید، ما ممکن است نظر شما را در مورد آنها برای بهتر شدن تغییر دهیم..
مهم ترین
فوم پاک کننده صورت یک محصول عالی برای مراقبت از پوست است . در لمس سبکتر و نرمتر از سایر مواد است و به دلیل PH و قدرت نفوذ در منافذ، معمولاً برای پوستهای مختلط و چرب استفاده می شود.
ژل ها و فوم های کف کننده می توانند بسیار متنوع باشند. هر دو فرمول، خواص و بسته بندی آن باعث ایجاد تنوع زیادی از محصولات می شود، اگرچه همه آنها با آب شسته می شوند.
شما باید به مواد تشکیل دهنده هر ماده نگاه کنید. هر زمان که در مورد فوم صورت سوالی داشتید، می توانید با یک متخصص درموستتیک مشورت کنید.

از سوی دیگر، شیرها یا کرم‌های پاک‌کننده‌ای وجود دارند که چربی بیشتری دارند و آبرسانی بیشتری به صورت می‌دهند. دقیقا به همین دلیل برای پوست های خشکی که تمایل به ایجاد مناطق پوسته پوسته و تحریک به دلیل کمبود آب در پوست دارند، بیشترین توصیه را دارند.

و یکی از جدیدترین پاک کننده های صورت که به دلیل داشتن فرمول ضد حساسیت برای انواع پوست ایده آل است آب میسلار است . محصولی است که در یک مرحله آرایش صورت را پاکسازی و پاک می کند و آن را بسیار نرم و بدون اثر آلودگی و بدون نیاز به آبکشی در پایان کار می کند.

اگر پوست شما بسیار حساس است و به راحتی تحریک یا قرمز می شود، بهتر است پاک کننده صورت را انتخاب کنید که حاوی الکل یا معطر نباشد و PH خنثی باشد. این تنها راه برای محافظت 100% از سد محافظ طبیعی پوست شما خواهد بود و از بروز اگزما، خارش یا درماتیت جلوگیری می کند.

اگر می خواهید مقالات بیشتری مشابه نحوه انتخاب پاک کننده صورت را مطالعه کنید ، توصیه می کنیم وارد بخش زیبایی و مراقبت شخصی ما شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *