با وجود این اهمیت، هیچ تحقیق قابل توجهی در مورد برنامه درسی خاص برای پرینت سه بعدی با کارتریج کانن mp250 انجام نشده است.

در پرتو این، این مطالعه آموزش آینده را با استفاده از پرینت سه بعدی که در کشورهای مختلف اجرا می شود، تجزیه و تحلیل می کند. بر اساس این نتایج، این مقاله با هدف ارائه برنامه درسی و روش‌های آموزشی پرینت سه‌بعدی قابل استفاده عملی در دوره‌های آموزش عمومی است.

مشارکت های اصلی مقاله شامل موارد زیر است:

ما یک نمای کلی از فناوری سه بعدی، ابزارها و کاربردهای آن در حوزه های مختلف ارائه می دهیم.

ما مروری بر آموزش STEAM (علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات) ارائه می‌کنیم و نیازهای خلاقیت و قابلیت‌های حل مسئله در این زمینه‌ها را تحلیل می‌کنیم.

 

در نهایت، ما به طور مفصل درباره استفاده از فناوری چاپ سه بعدی در بخش آموزش، ابزارهای نرم افزاری، به عنوان مثال، نرم افزار CAD، یک برنامه کلاسی دقیق برای برنامه درسی، و تأثیر آموزش چاپ سه بعدی بر فرآیند یادگیری دانش آموزان بحث می کنیم.

خلاقیت این یافته ها می تواند به عنوان داده های نظری برای آموزش چاپ سه بعدی استفاده شود.

نتایج این مطالعه می تواند به عنوان یک مبنای نظری برای توسعه یک برنامه درسی سیستماتیک با استفاده از چاپ سه بعدی استفاده شود.

اخیراً آموزش پرینت سه بعدی در کشورهای پیشرفته اهمیت پیدا کرده است، که معلمان آموزش عمومی را ملزم می کند که به دانش چاپ سه بعدی و روش های آموزشی مجهز شوند.

قبل از انجام این مطالعات، برخی از مطالعات آموزشی پرینت سه بعدی موجود مورد مطالعه قرار گرفت. در ادامه خلاصه ای از کارهای مرتبط در این زمینه آورده شده است.

Farnicka و Serrano Diaz مطالعه مفصلی از تأثیر چاپ سه بعدی بر خلاقیت کودکان در مرحله پیش دبستانی ارائه کردند. تجسم سه بعدی به کودکان اجازه می دهد تا از تئوری به کار عملی و رشد بروند که تأثیر قابل توجهی بر تخیل کودک دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *