گیاه آپارتمانی شفلرا اغلب به عنوان گیاهان آپارتمانی به بازار عرضه می شوند، زیرا اگرچه ارتفاع آنها به بیش از دو متر می رسد، اما هرس را به خوبی تحمل می کنند که می توانند رشد خود را به خوبی کنترل کنند. اما آنها چگونه از شما مراقبت می کنند؟

این گیاهان برای رشد خوب نیاز به نور دارند، بنابراین:

داخلی : در اتاقی با نور طبیعی فراوان قرار دهید. اگر پاسیو دارید، خیلی بهتر است.
بیرون : می تواند در سایه جزئی (تا زمانی که نور بیشتری نسبت به سایه داشته باشید) یا در آفتاب کامل باشد. البته، اگر از او در برابر پادشاه ستاره محافظت کرده بودید، بدون اینکه ابتدا او را به آن عادت کنید، مستقیماً او را در معرض او قرار ندهید.

گلدان : ابتدا با یک لایه خاک رس آتشفشانی و سپس با یک محیط کشت جهانی با کمی پرلیت پر کنید.

زمین : در خاک با زهکشی خوب رشد می کند. او همچنین سنگ آهک را دوست ندارد. راستی من یکی تو باغی در جنوب مایورکا دارم که خاکش اینجوریه و خیلی قشنگه.
دفعات آبیاری بستگی زیادی به این دارد که آیا آن را در داخل یا خارج از منزل دارید و همچنین به آب و هوا. پس اگر در داخل خانه پرورش داده می شود، باید در اواسط تابستان هفته ای دو بار و در بقیه ایام سال هر ده روز یکبار آبیاری شود. اگر در باغ نگهداری می شود، ممکن است در طول فصل گرم سال به 3 بار آبیاری در هفته و بقیه هر هفت روز یکبار نیاز داشته باشید.

در هر صورت، هنگامی که شک دارید، مهم است که رطوبت خاک را بررسی کنید زیرا این کار از بروز مشکلات جلوگیری می کند. برای انجام این کار، می توانید یک چوب چوبی نازک را وارد کنید: اگر هنگام برداشتن آن عملاً تمیز بیرون آمد، زمان ریختن است.

البته زیاد ضروری نیست همچنین پرداخت هزینه آن از اول بهار تا آخر تابستان ضرری ندارد. با کودهایی مانند گوانو به صورت مایع طبق اطلاعات روی بسته بندی. این محصول طبیعی، بسیار مغذی است و همچنین به سرعت عمل می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *