قیمت زئولیت آکواریوم در بازار به دلیل کیفیت، ابعاد و همچنین بسته بندی های متفاوت، گوناگون است. فروش انواع زئولیت شوینده در کشور توسط مراجع فروشگاهی مجاز و مرکز خرید انواع زئولیت به صورت حضوری و مجازی انجام می پذیرد و این مراکز به عنوان عرضه کنندگان جزئی و عمده فروشی های این محصول مشغول به فعالیت هستند.

صنعتگران فعال در حوزه آکواریوم برای خرید نانو زئولیت و اکسید گرافن می توانند از طریق این مراکز اقدام به خرید نمایند. در سالهای اخیر وب سایت های تخصصی عرضه و فروش زئولیت اکسیژن ساز نیز راه اندازی شده اند.

این مراکز با خرید مستقیم و بدون واسطه از برندهای تولید کننده، این محصولات را با قیمت هایی اقتصادی و مناسب عرضه می نمایند و امکان خریدی مطمئن و کارآمد را برای تمامی هموطنان و صنعتگران در اقصی نقاط کشور مهیا نموده اند.

  برای این که بتوان از نرخ روز مطلع شد، بهترین کار این است که به مرکز خرید انواع زئولیت مراجعه نمود. در این مراکز، ضمن این که می شود خرید زئولیت را انجام داد، قادر خواهیم بود با خواص، چگونگی استفاده و انواع متفاوت این کانی آشنا شویم. 

قیمت زئولیت آکواریوم | مرکز خرید انواع زئولیت

مشخصات انواع زئولیت آکواریوم

در کشور معادن گوناگونی از زئولیت وجود دارد که در این حوزه، سرآمد می باشند. کارخانه های تولیدی برای موارد مختلف این ماده معدنی را استخراج، تصفیه و روانه بازار می کنند. از جمله کاربردهای گوناگون آن، استفاده در آکواریوم ها می باشد. اگر شما نیز آکواریوم دارید، به احتمال قوی با این عنصر معدنی و طبیعی آشنایی دارید.

اما نوع مصنوعی آن را کشورهای مختلفی که دسترسی به ذخایر اصلی ندارند، تولید می کنند. در بازار کشورمان هم انواع زئولیت آکواریوم اصل و مصنوعی  و گوگرد وجود دارد که می توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلف لوازم فروش آکواریوم، آن را مشاهده کرده و همچنین خرید نمایید.

مشخصات انواع زئولیت آکواریوم

در هر جای که ساکن می باشید، این برای تان مقدور است که به جستجوی فروشگاه هایی بگردید که در آن انواع زئولیت به فروش می رسد. از این فروشگاه ها خواهید توانست که زئولیت درجه یک را تهیه کنید. اما زئولیت ها کاربردهای متفاوتی در صنایع گوناگون دارد که می شود به این ها اشاره کرد:

  1. کاربرد زئولیت در صنایع رآکتور
  2. کاربرد زئولیت کشاورزی برای برای حاصل خیزی و تولید کودشیمیایی
  3. استفاده از زئولیت در تصفیه آب
  4. استفاده از زئولیت در صنایع پتروشیمی

از مرکز خرید زئولیت می توانید در انواع مختلف این کانی را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. خرید انواع زئولیت از بازار فروش زئولیت امکان پذیر است که شما می توانید به مراجعی سر بزنید که به صورت عمده و جزئی در کار عرضه زئولیت در انواع مختلفی می باشند.

از این فروشگاه ها به آسانی می شود زئولیت  و گوگرد معدنی مورد نیاز خود را تهیه نمود. البته فروش زئولیت آکواریوم هم از سوی همین فروشگاه هایی صورت می گیرد که در بازارهای خرید و فروش مواد معدنی فعالیت می کنند. از فروشگاه ها می توان قیمت زئولیت کشاورزی نیز را جویا شد و اقدام به خرید زئولیت اصفهان و زئولیت سمنان نمود.

مرکز خرید انواع زئولیت در ایران

مرکز خرید انواع زئولیت در ایرانتولیدکنندگان زئولیت در ایران می توانند به عنوان مراجعی برای خرید انواع زئولیت در نظر گرفته شوند. این فعالین صنعتی به شیوه های مختلف اقدام به فروش تولیدات خود می نمایند که عرضه جزئی و عمده دو نوع رایج آن است.

در مراکز خرید مختلف از جمله نمایندگی های فروش خرید زئولیت به صورت بسته بندی و جزئی یا به شکل فله و در تناژ های بالا صورت گیرد. نمایندگی ها و دفاتر فروش در سراسر کشور برای عرضه این کالا تاسیس می شوند و امکان خرید در هر مقدار مورد نظر از این مراکز میسر است.

مقدار و میزان خرید بستگی به میزان کاربرد آن در بخش های مختلف دارد. مثلا در حال حاضر بخش عمده ای از زئولیت تولید شده در کشور در صنایع مربوط به پرورش دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین این گروه ها نیاز بیشتری به خرید دارند و بهترین شیوه ممکن برای آنها، خرید عمده می باشد.
خرید عمده زئولیت می تواند به صورت مستقیم از تولید کننده آن صورت گیرد و به این شیوه خریداران خواهند توانست خریدی ارزان قیمت را تجربه نمایند.

بایگانی های قیمت زئولیت آکواریوم

بایگانی های قیمت زئولیت آکواریوممراکز فروش زئولیت متشکل از فروشگاه های مختلفی می باشند که می توان از آنان نرخ جدید و قدیم را پرسید و بررسی کرد که به چه میزان قیمت ها تغییر یافته اند.

البته در این جا می توانیم به وب سایت های مختلفی اینترنتی هم سر بزنیم. در این وب سایت ها نیز بایگانی قیمت های زئولیت آکواریوم در دسترس می باشند و به راحتی خواهیم توانست که به نرخ گذشته دست یابیم.

در فروشگاه های اینترنتی فروش زئولیت کشاورزی و فروش زئولیت سمنان به همراه ارائه قیمت های جدید و گذشته عرضه می شود. گاهی اوقات نیز که در بازار نوسان قیمت وجود دارد، در این وب سایت ها اعلام نمی شود و به جای آن از عبارت با این شماره تماس بگیرید استفاده شده است. این بدان معنی است که قیمت این اجناس در حال حاضر نرخ ثابتی نیست و فروشنده نمی تواند به طور مشخص قیمت را در سایت درج نماید.

با مطالعه این بایگانی ها و اطلاعات مختلف مربوطه به آن می توان قیمت عمده زئولیت و انواع آن مانند زئولیت پرورش ماهی و زئولیت موردنیت را به دست آورد و در صورت نیاز به خرید اینترنتی زئولیت در مورد آن تصمیم گرفت.

صادرات زئولیت درجه یک ایران

صادرات زئولیت درجه یک ایرانگروه های بازرگانی که در عرصه صادرات فعال هستند، در انواع مختلفی زئولیت درجه یک ایرانی را ارسال می دارند. این صادرکنندگان سعی بر این دارند تا بهترین نوع را در اختیار مشتریان خود در آن سوی مرزها بگذارند که هم بتوانند در بازارهای جهانی نامی از خود بر جای گذارند و هم این که به بهترین نحو ممکن، کالای خود را عرضه داشته و به فروش برسانند.

البته در خصوص صادرات، بیشتر کشورهای مقصد هستند که ابراز علاقمندی می نمایند و حجم و خرید زئولیت را مشخص می کنند. تولیدکنندگان و تاجران، به عنوان طرف معامله و بنا بر درخواست کشورهای گوناگون، این عنصر کاربردی را در کیفیت های گوناگونی صادر می کنند.

از صادرات کالا هایی مانند زئولیت، می شود سود زیادی برد و به همین سبب است که بسیاری از شرکت های تجاری به فکر صادارت محصولات غیر نفتی و توسعه این مهم می باشند.
در زمینه افزایش میزان صاردات در صورتی که دولت بتواند در زمینه علمی و فناوری از زئولیت در صنایع مختلف و گسترده استفاده نماید و دانش خود را در این زمینه افزایش دهد، خواهد توانست در عرصه بین المللی نیز گام های جدی بردارد و بتواند نام خود را در بازار های جهانی مطرح سازد.

لیست قیمت انواع زئولیت در بازار

قیمت انواع زئولیت در بازار متفاوت می باشد. برای مثال می توان به زئولیت آکواریوم اشاره کرد که نوع بسته بندی شده و فله آن در بازار با قیمت های مختلفی عرضه می شوند. همچنین برخی از شرکت های تولیدکننده که فروش مستقیم را در برنامه کاری خود دارند، قیمت عمده فروش و فروش مستقیم را به اطلاع خریداران به روش های مختلف می رسانند.

اگر چه قیمت انواع زئولیت به چند دلیل تفاوت های اساسی دارند؛ اما می شود به راحتی و با مراجعه به فرشگاه های مختلف و به روش حضوری و غیر حضوری، از تازه ترین اخبار و رویداد ها در مورد قیمت خرید زئولیت مطلع شد.

لیست قیمت انواع زئولیت در بازار را هم می شود این گونه به دست آورد. در مجموع مهمترین عوالم تعیین کننده قیمت این ماده معدنی به موارد زیر بستگی دارد:

  • درصد خالص بودن زئولیت
  • نوع کاربرد
  • نوع و حجم خرید
  • کیفیت و تمیز بودن
  • بسته بندی یا فله ای

این گونه است که شرکت های تولیدکننده، نرخ محصولات خود را بر اساس مراحل مختلف تولید تعیین نموده و سپس به بازار عرضه می دارند.

بایگانی فروش انواع زئولیت آکواریوم

در بازار انواع مختلفی از زئولیت آکوریوم به فروش گذاشته می شود. برای دسترسی به بایگانی فروش این نوع از کانی، می توانید به فروشگاه های مختلف و همچنین بازارهای اینترنتی مراجعه کنید. به هر یک از این ها که سر بزنید، خواهید توانست هم با انواع زئولیت آکواریوم آشنا شوید و هم این که خرید تان را انجام دهید.

کاربرد زئولیت آکواریوم متعدد است و به همین سبب که امروزه بسیای به دنبال خرید آن و استفاده در اکواریوم می باشند. فروشندگان ماهی های زینتی یکی از خریداران زئولیت آکواریوم هستند که آن را در مقادیر متفاوت تهیه می کنند.
منظور از بایگانی فروش اطلاعات مربوطه به میزان خرید و فروش و همچنین قیمت این تولیدات می باشد که ممکن است با کاهش یا افزایش قیمت روبه رو باشد. این اطلاعات مجموعه جامعی را برای فروشندگان خرد و جزء قرار داده و می تواند برای معاملات بعدی آنها بسیار مثمر ثمر واقع شود.

نقش زئولیت در تصفیه آب

یکی از موارد کاربردی زئولیت، تصیفه آب می باشد. این عنصر را در دستگاه های تصفیه کننده آب خانگی و صنعتی قرار می دهند و از همین طریق عملیات تصفیه آب را انجام می شود.

زئولیت ها که نوعی ماده تولید شده از سیلیس و آلومینیوم می باشند، کم کم جای سیلیس ها را در صنایع تصفیه آب می گیرند. این سنگ به دلیل این که دارای تخلخل های زیاد است و حالت اسفنجی دارد، هر گونه گاز سمی به ویژه نیتروژن را از آب گرفته و به اکسیژن اجازه عبور می دهد.

این کار باعث می شود تا ما از آب تصفیه شده و سالم استفاده کنیم. میزان موفقیت زئولیت ها در این عرصه بالای 95% است و برای همین است که بیشتر از آن در تصفیه خانه های بزرگ و کوچک استفاده می کنند.

دستگاه های تصفیه کننده آب خانگی نیز امروزه بیشتر مجهیز به زئولیت می باشند. به اّین طریقی آب مصرفی به کمک زئولیت می تواند از هر گونه مواد آلوده کننده و سمی مصون و ایمن شود و آبی سالم را در اختیار افراد قرار دهد.

دلایل استفاده از زئولیت در آکواریوم

دلایل استفاده از زئولیت در آکواریوم را می توان این گونه بر شمرد:

  1. تصفیه کننده آب سالم است.
  2. نمی گذارد جلبک ها رشد بی رویه داشته باشند.
  3. باعث رشد گیاهان مفید در آکواریوم می شود.
  4. از تلف شدن ماهی ها جلوگیری می نماید.

این ها از جمله مزیت هایی می باشد که استفاده زئولیت در آکواریوم  ها رواج دارد. به همین سبب است که بیشتر فروشگاه های عرضه کننده ماهی زینتی از زئولیت برای تصفیه آب آکواریوم  از آن استفاده می کنند. علاوه بر این، این افراد فروشنده این کانی هم هستند که در اوزان و بسته بندی های مختلفی به مشتریان خود عرضه می دارند.

نکاتی مفید در استفاده از زئولیت آکواریوم

درست است که استفاد از زئولیت در آکواریوم، مزیت های گوناگونی دارد؛ اما بایستی دانست که چگونه از آن استفاده کرد. این ترکیب نیز مانند هر ترکیب دیگر باید به طور اصولی و در مقدار مشخص به آب آکواریوم اضافه شود تا بهترین نتیجه از آن حاصل شود.

به طور کل می توان گفت که زئولیت ها را بایستی به میزان مشخصی استفاده کرد. این بستگی به اندازه و ابعاد آکواریومی دارد که می خواهید در آن زئولیت را مورد استفاده قرار دهید. برای این که بدانید چه میزان زئولیت در آکواریوم بریزید، نیاز است که با فروشندگان و کسانی که در این عرصه خبره هستند مشورت کنید.

روی هم رفته باید در هر سه تا چهار ماه (بستگی به آکواریوم و تعداد ماهی های آن) اقدام به تعویض زئولیت ها نمایید؛ در غیر این صورت نفعی برای آکواریوم شما نخواهد داشت. همچنین این کانی باعث می شود تا در هر کیلوگرم زئولیت، 3.5 گرم آمونیاک جذب شود. از سوی دیگر، برای هر متر مکعب آب، یک کیلوگرم از این ماده نیاز می باشد. بنابراین میزان مصرف و کاربرد زئولیت در مجموع به نوع و اندازه آکواریوم، نوع ماهی های آن و تعداد آنها دارد که قبل از استفاده باید در نظر گرفته شوند.

معرفی انواع محصولات زئولیت

زئولیت ها کاربردهای گوناگونی درصنایع مختلف دارند که از آن جمله می توان به این محصولات اشاره کرد:

  • محصولات کشاورزی؛ آماده کننده خاک
  • کود شیمیایی
  • آب خالص
  • هر گونه بو گیرها
  • به عنوان پر کننده کاغذ
  • جدا کننده گازها
  • حذف و از میان بردن هرگونه یون آمونیوم
  • در پاک کننده ها و مواد شوینده

این ها همه نشان می دهد که تا چه اندازه این عنصر در محیط مهم می باشد. از طرف دیگر، برای این که محیط زیست سالمی داشته باشیم، می توان از زئولیت استفاده کرد؛ اما در کل کارایی اصلی آن در زمان کنونی، همان تصفیه کردن آب می باشد که بسیار هم مهم است؛ زیرا در عصری که ما به سر می بریم، نیاز به چنین موادی به این منظور ضروری و الزامی است و می توان به آسانی به آنان دسترسی داشت و از آنان استفاده نمود.

تولید انواع زئولیت در ایران

شرکت های مختلفی که در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می کنند و در کار تولید زئولیت می باشند؛ آن را برای کاربری های متفاوتی به بازار عرضه می کنند.

همین تنوع در موارد استفاده، باعث می شود تا زئولیت ها دارای انواع گوناگونی باشند. زئولیت ها را تولیدکنندگان بر اساس نوع رسوبی، آتش فشانی، رشته ای، ستونی و مختلط تقسیم بندی می کنند.

در کشورمان بیشتر زئولیت های تولید شده از نوع رسوبی می باشند؛ اما نوع طبیعی آن در جهان از گونه آتش فشانی می باشند. از جانب دیگر زئولیت هایی که دارای آلومینیوم بیشتری در برابر سیلیسیم داشته باشند، اسیدی نام گذاری می شوند و برخی دیگر قلیایی نامیده شده اند.

همان طور که می بینید، این ماده معدنی به همان میزانی که کاربردهای متفاوتی دارد، دارای انواع مختلفی نیز می باشد که این ها هر یک در صنایع مختلف به کار برده می شوند و خواص و موارد استفاده خاص خود را دارند.

عرضه مستقیم زئولیت با بهترین قیمت

عرضه مستقیم زئولیت با بهترین قیمت به شیوه های صورت می گیرد:

  1. کارخانه های تولیدی
  2. نمایندگی های فروش شرکت ها
  3. وب سایت های رسمی
  4. مراکز خرید و فروش زئولیت

این مراکز عرضه کننده مستقیم زئولیت می باشند. از آنان می توان بهترین نوع عنصر زئولیت را در انواع گوناگون تهیه کرد و سپس در کاری که مورد نظرمان می باشد، استفاده کنیم.

توزیع بدون واسطه زئولیت بیشتر به نفع خریدار می باشد؛ چون او می تواند با قیمت پایین ترین محصول را تهیه کند. از سوی دیگر، این امکان برای مشتری وجود دارد که تخفیف بیشتری بگیرد و از قیمت تعیین شده هم پایین تر، زئولیت را تهیه کند.

گذشته از این موارد، عرضه مستقیم زئولیت سبب شده تا بازار به تعادل قیمت برسد و به نوعی ثبات در آن حاکم باشد؛

فروشگاه اینترنتی انواع زئولیت در ایران

فروشگاه اینترنتی انواع زئولیت در ایراناهمیت استفاده از زئولیت به حدی است که از آن به عنوان نوعی ترکیب سحر آمیز یاد شده است. زئولیت نوعی ماده معدنی است که هم به صورت طبیعی در طبیعت یافت می شود و هم به شکل مصنوعی قابل ساخت است.
در ایران از زئولیت استفاده های محدودی می شود و بیشترین زئولیت در بخش پرورش دام و طیور مصرف می شود. در صورتی که ظرفیت استفاده و کاربرد آن بسیار زیاد است و نیاز به تخصص و علم خاص جهت فرآوری آن دارد.
یکی از مکان های عرضه زئولیت، فروشگاه های اینترنتی می باشند. در این مراکز آنلاین، لینک ها و اطلاعات مختلفی درج شده است که از طریق مطالعه آنها می توان با این ماده معدنی آشنا شد و در صورت نیاز به خرید آن پرداخت. از جمله برخی اطلاعات موجود در این سایت ها عبارت است از:

  • کاربرد زئولیت در کشاورزی، مراکز تولید عمده زئولیت، قیمت زئولیت دامی و زئولیت آزمایشگاهی

سایت فروش زئولیت دارای بخش مشاوره آنلاین نیز هست که در صورت لزوم می توان به صورت مجازی سوالات مربوط به این حوزه را از کارشناسان سایت پرسید و در مورد روش های خرید از سایت سوالات خود را مطرح ساخت.

فرآیند تولید انواع زئولیت

فرآیند تولید انواع زئولیتتولید انواع زئولیت به دو شیوه است. یک نوع زئولیت، طبیعی است و از معادن زئولیت ایران مانند استان سمنان استخراج شده و به کارخانجات مختلف مانند کارخانه زئولیت سمنان ارسال می شود.
در این کارخانجات عملیات سنگ شکنی و خرد کردن زئولیت به قطعات و قسمت های مختلف انجام می شود. به این طریق زئولیت با درجه خلوص متفاوت و همچنین اندازه های گوناگون آماده عرضه به بازار های فروش می شود.
در ایران زئولیت های استخراج شده از معادن بیشتر از نوع رسوبی هستند در صورتی که انواع آتشفشانی آن نیز وجود دارد و در سایر نقاط جهان عملیات استخراج و بهره برداری از معادن آن صورت می گیرد.

نوع دیگر زئولیت که بیش از صد و پنجاه گونه است، نوع مصنوعی یا سنتزی آن است که ساخته دست بشر بوده و در آزمایشگاه های صنعتی تولید می شود. در برخی صنایع زئولیت مصنوعی و در بعضی دیگر نوع طبیعی آن بیشتر به کار می رود.

تفاوت انواع زئولیت مصنوعی و طبیعی

تفاوت انواع زئولیت مصنوعی و طبیعیاز آن جا که معادن زیادی در ایران وجود دارد، این ماده به وفور و با قیمت ارزان در دسترس می باشد. زئولیت در سنگ های رسوبی و سنگ های آتشفشانی یافت می شود که بیشترین زئولیت طبیعی استحصال شده از معادن ایران از نوع اول می باشند. زئولیت های طبیعی در مقایسه با انواع مصنوعی ناخالصی بیشتری دارند.
ارقام مختلفی از زئولیت مصنوعی را می توان با درجه خلوص بالا و با قیمت ارزان تهیه کرد. اولین بار در سال 1890 نخستین زئولیت مصنوعی توسط دولتر ساخته شد و از آن پس استفاده از زئولیت مصنوعی و تولید انواع بیشتری از آن گسترش پیدا کرد.
بنابراین روش تولید و درصد خلوص، ترکیبات شیمیایی و نوع کاربرد از جمله مهمترین تفاوت های موجود بین این دو نوع زئولیت می باشند.

خرید مستقیم زئولیت از تولید کننده

خرید مستقیم زئولیت از تولید کنندهتغییر سبک زندگی  موارد زیادی از زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده است که در صورت بی توجهی موجب بروز آسیب های جدی خواهد شد. مثلا فاضلاب های صنعتی و خانگی و همچنین وجود فلزات سنگین سمی در محیط زیست و محیط افراد از جمله مواردی هستند که در صورت پیدا نکردن راه حل برای از بین بردن آنها صدمات جدی به سلامت انسان و محیط زیست او وارد خواهد شد.

برای این امر استفاده از انواع زئولیت موجب تصفیه آب فاضلاب ها و همچنین آب مصرفی خواهد شد. برای این منظور زئولیت در اندازه های مناسبی باید به کار رود و استفاده از انواع طبیعی آن می تواند جایگزین رزین های مصنوعی که هزینه زیادی دارند شود.
برای خرید مستقیم زئولیت از تولید کننده نیاز به شناسایی شرکت های فروش و همچنین مراکز تولید آن وجود دارد. خرید مستقیم به دلیل کوتاه شدن دست واسطه ها و در دسترس قرار گرفتن محصول به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده روشی مقرون به صرفه است که در صورت امکان بر استفاده از سایر روش ها ترجیح داده می شود.

مهمترین کاربردهای زئولیت

مهمترین کاربردهای زئولیت یکی از مواد معدنی پر کاربرد که امروزه در بسیاری از صنایع به صورت مستقیم و غیر مستقیم می توان از آن استفاده کرد، زئولیت است. میزان مصرف نوع طبیعی زئولیت با نوع مصنوعی آن متفاوت است. از مهمترین کاربرد های زئولیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشاورزی و باغداری به منظور افزایش بهره وری و کیفیت خاک و همچنین افزایش محصول
  • دامداری و پرورش طیور و همچنین پرورش ماهیان آبزی و صنعت شیلات، تولید زئولیت اکسیژن ساز
  • پزشکی و داروسازی برای ساخت برخی دارو ها
  • کاتالیزور و سرعت دهنده واکنش، ساخت و تولید انواع پاک کننده لباس
  • صنعت پتروشیمی، گاز و نفت، کاربرد در محیط زیست
  • تصفیه آب فاضلاب ها و همچنین دستگاه های تصفیه آب خانگی

گستره استفاده از زئولیت بسیار متنوع است و موارد نام برده شده تنها بخش کوچکی از کاربرد آن را در صنایع مختلف نشان می دهد.

آشنایی با شکل های مختلف زئولیت

آشنایی با شکل های مختلف زئولیتزئولیت ها در اندازه ها و اشکال مختلفی تولید می شوند که زئولیت های مصنوعی به طور کلی به چهار دسته تقسیم می شوند. این تقسیم بندی بر اساس اندازه حفرات و تعداد رینگ آنها می باشد. این گروه ها عبارتند از:

  • زئولیت های بسیار بزرگ با تعداد حفره 14 حلقه ای
  • زئولیت های بزرگ با تعداد 12 حلقه
  • زتولیت حفره متوسط با ده حلقه
  • زئولیت کوچک با تعداد هشت حلقه

بنابراین انواع زئولیت طبیعی یا مصنوعی در اندازه ها و اصطلاحا دانه بندی متفاوت تولید می شوند که در بخش های مختلف صنعتی دارای کاربرد خاص خود هستند. مثلا در برخی صنایع به صورت پودری استفاده می شوند و در برخی دیگر اندازه های بزرگ تری از آن مورد نیاز است. پس نوع صنعت و بخشی که قرار است از زئولیت استفاده شود تعیین کننده نوع و شکل خاصی از زئولیت می باشد. مثلا فروش زئولیت دامی باید طبق نیاز مشتری و نوع محصول سفارش داده صورت گیرد.

پرفروش ترین برندهای زئولیت در کشور

پرفروش ترین برندهای زئولیت در کشور

یکی از راز های موفقیت هر کسب و کاری
برندینگ یا تجاری سازی است که امروزه بیش از هر زمان دیگر از اهمیت خاصی برخوردار
است. مهمترین هدف هر فعالیت برندینگ با تبدیل شدن به برند برتر پیش گرفتن از رقبا
و به گونه ای متمایز شدن از آنهاست. به این ترتیب گروه های تجاری می توانند در
بازار به صورت موفق عمل نموده و از جایگاه خوبی نیز برخوردار باشند.

آنچه که یک برند را به برندی موفق و پر فروش در میان انواع مشابه مبدل می سازد، کیفیت تولید است. به جز این ها نوآوری و خلاقیت و همچنین احترام به حقوق مصرف کننده و مشتری مهمترین فاکتور های نشان دهنده یک نام تجاری موفق می باشند.
در زمینه تولید زئولیت در کشور نیز برند هایی وجود دارند که به دلیل کیفیت برتر از رقبا پیشی گرفته و نام آنها و محصولاتشان در بازار شناخته شده و معروف است. این برند ها از فروش بالایی برخوردار بوده و برخی از آنها در بازار دیگر کشور ها نیز توانسته است از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

صادرات بهترین زئولیت های ایرانی

صادرات بهترین زئولیت های ایرانیبهترین زئولیت تولید ایران در بازار های صادراتی و بازار کشور های دیگر به فروش می رسد. این محصول در مقادیر مختلف و به اشکال متنوع توسط سایر کشور ها سفارش داده شده و شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند به امر صادرات آن می پردازند.
قیمت زئولیت های تولید شده در ایران برای کشور وارد کننده از طریق پیش فاکتور ارسال شده و برای نهایی شدن ارسال کالا مراحل مختلفی اداری و سازمانی باید طی شود که اخذ مجوز یکی از مراحل آن می باشد. پس از طی تمامی مراحل زئولیت به صورت بسته بندی شده و با وزن مشخص به کشور درخواست دهنده ارسال می شود.
زئولیت نوعی کالای غیر نفتی است که صادرات آن می تواند ارزآوری قابل توجهی به داخل کشور داشته باشد و با به کارگیری راهکار های خاص و آسان کردن روند صادرات آن میزان درخواست آن از سوی سایر کشور ها به طور سالیانه افزایش یابد.

سفارش عمده و جزئی انواع زئولیت

سفارش عمده و جزئی انواع زئولیتاز آن جا که زئولیت در گروه های صنعتی مختلف به کار برده می شود، بنابراین میزان سفارش آن ممکن است به صورت جزئی یا عمده باشد.

برخی مشاغل مانند مشاغل مرتبط با صنعت کشاورزی نیاز زیادی به این ماده دارند و سفارش دهنده عمده آن هستند. در واقع بیشتر صنایعی که نیاز زیاد دارند باید به کمک سفارش عمده به خرید این کالا اقدام کنند و سفارش جزئی برای آنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود.

سفارش جزئی نیز از سوی فروشگاه های مختلفی که به عرضه جزئی برای مصارف کم می پردازند مناسب است.

شرایط همکاری خرید انواع زئولیت

شرایط همکاری خرید انواع زئولیتخرید انواع زئولیت به شیوه های متنوعی ممکن است که مثلا خرید از نمایندگی های فروش یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی است که می توان در کمترین زمان ممکن میزان مورد نیاز از این کالا را خریداری کرد.
کارخانجات و شرکت های مختلف از طریق نمایندگی های انحصاری خود به فروش تولیدات خود به صورت مستقیم می پردازند و از این رو مراجعه به این مراکز می تواند راهی مطمئن برای خرید به شمار رود.
افرادی که تمایل به عنوان نماینده فروش را برای این شرکت ها دارند می توانند در مورد شرایط همکاری از شرکت مربوطه سوالات لازم را بپرسند و در صورت تمایل به استخدام این شرکت ها جهت خرید و فروش تولیدات مرتبط با صنعت زئولیت درآیند.

تفاوت زئولیت های طبیعی و مصنوعی

تفاوت زئولیت های طبیعی و مصنوعیطبق مطالب بیان شده قبلی، زئولیت به دو شیوه طبیعی و مصنوعی تولید می شود که تعداد زئولیت های مصنوعی بیشتر از انواع طبیعی است. بیش از هشت نوع از زئولیت های طبیعی فراوانی بیشتری در مقایسه با انواع دیگر زئولیت در معادن دارند.
نوع دانه بندی و همجنین میزان خلوص این دو نوع زئولیت متفاوت است و به طور کلی استفاده از زئولیت های مصنوعی بیشتر است. همچنین این زئولیت ها در دسترس تر هستند و قیمت ارزان تری در مقایسه با نوع طبیعی آن دارند. بنابراین کسانی که به دنبال خرید انواع ارزان قیمت آن هستند می توانند نوع مصنوعی آن را انتخاب نمایند.
زئولیت مصنوعی در آزمایشگاه های صنعتی قابل تهیه است در صورتی که نوع طبیعی آن باید از معادن مختلف استخراج شود.

ارسال فوری زئولیت به سراسر کشور

ارسال فوری زئولیت به سراسر کشورشرک های زیادی در امر فرآوری و تولید زئولیت فعالیت دارند که آمادگی فروش و دریافت سفارشات عمده و جزئی را دارند و می توانند این محصولات را در اسرع وقت به دست سفارش دهندگان برسانند.
امر توزیع و فروش زئولیت توسط این شرکت ها در سراسر کشور موجب دسترسی به این ماده معدنی در زمان مناسب شده است. در واقع بسیاری از صنایع به استفاده از زئولیت وابسته هستند و ارسال فوری این محصول توسط شرکت های سازنده نوعی مزیت محسوب شده که می توانند در دفعات بعدی نیز سفارشات خود را به همان شرکت ارائه دهند.

تاسیس نمایندگی های فروش در تمام نقاط کشور نیز با هدف در دسترس قرار دادن به موقع زئولیت و عدم نیاز به طی مسافت برای خرید از تولید کننده یا مراکز فروش در شهر های بزرگ می باشد. به این روش می توان با اطمینان خاطر به خریدی مناسب و با کیفیت اقدام نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *