راه های زیادی برای ترکیب ابزارها برای یک فضای گاراژ هوشمند با جک بازویی سیماران s4، مد روز و نوآورانه وجود دارد. خواه در بازکن درب گاراژ با کنترل بی‌سیم، سنسورهای پارک، چراغ‌های حرکتی یا سیستم HVAC. ما برای کمک اینجا هستیم!

آیا نمی دانید که به دنبال کدام ویژگی های درب بازکن گاراژ باشید؟ بازکن های درب گاراژ از زمان اختراع خود به طور قابل توجهی تکامل یافته اند. هر سال ایمن تر و باهوش تر می شود. اما تشخیص اینکه کدام ویژگی برای درب گاراژ شما بهترین خواهد بود دشوار است. بیایید نگاهی به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های درب بازکن گاراژ بیندازیم و این که چگونه بر شما و خانه‌تان تأثیر می‌گذارد.

برای کسانی از ما که ماهیت آنها شامل از دست دادن اجسام کوچک است، ممکن است بخواهید یک گاراژ بازکن هوشمند را در نظر بگیرید . در بیشتر مواقع، این به معنای دانلود برنامه ای است که می تواند از تلفن شما کار کند.

در هر صورت، همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می دهد، نحوه انجام کارها نیز تغییر خواهد کرد. و وقتی همه چیز شکست می خورد – همیشه روش قدیمی کار وجود دارد. بنابراین اگر به نظر می رسد که درب بازکن گاراژ خود را اشتباه جا انداخته اید، نگران نباشید. همیشه راه حلی وجود دارد!

ویژگی های ایمنی: مثل همیشه، ایمنی حرف اول را می زند! این مهمترین ویژگی است که باید در هنگام جستجوی درب بازکن گاراژ در نظر گرفت. سنسورها و ویژگی‌های معکوس خودکار به طور قابل توجهی خطر هر گونه آسیب یا تصادف را کاهش می‌دهند.

ویژگی معکوس خودکار به طور خودکار جهت درب گاراژ را هر زمان که با مانعی غیرمنتظره روبرو شود تغییر می دهد. در حالی که سنسورها با استفاده از لیزر خطی ایجاد می کنند که وقتی شکسته می شود، از بسته شدن درب گاراژ جلوگیری می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *