سیر ترشی همدان یک میان وعده شور است. شما می توانید آن را برای زمستان به روش های مختلف آماده کنید. به اندازه تازه نخواهد بود، اما بیشتر خواص مفید خود را از دست نخواهد داد. علاوه بر این، طعم تند غیرمعمولی را به دست می آورد که بسیاری از مردم آن را دوست دارند.

سرشار از ویتامین B است، ترکیبی ضروری که سطح هموسیستئین را کاهش می دهد. این ماده مسئول سخت شدن رگ های خونی است و مشکلات متعددی مانند ترومبوز یا بیماری عروق کرونر را برای ما به ارمغان می آورد.

این بیش از همه یک سم زدایی عالی برای بدن ما است. این به ما کمک می کند تا سموم را تصفیه کنیم، انگل ها را از بین ببریم و فلزات سنگینی مانند جیوه یا آثاری از داروها را از بدن آزاد کنیم که کبد قادر به پردازش آنها نیست. سیر سرشار از ویتامین های A، B و C است که برای تحریک عملکرد کبد بسیار مناسب است. یکی دیگر از خواص آن کاهش التهاب است، به همین دلیل مصرف روزانه یک سیر در صورت داشتن کبد چرب بسیار مفید است.

 

اگر هر بار که سرما می‌خورید در نهایت با مخاط زیادی مواجه می‌شوید، سیر برای شما بسیار مفید است، زیرا احتقان را رفع می‌کند و یک آنتی‌بیوتیک طبیعی خوب برای درمان مشکلات ریوی است. اگر از سینوزیت رنج می برید یا سرفه های زیادی را پشت سر می گذارید، می توانید یک شربت بر پایه سیر را بخارپز کرده یا تهیه کنید.

سیر حاوی آلیسین است، ماده ای که از سیستم قلبی عروقی ما مراقبت می کند. طبق گفته بنیاد قلب اسپانیا، مصرف روزانه یک حبه سیر طبیعی می تواند کلسترول بد را تا 9 درصد کاهش دهد.

این نیست که هر روز یک سر سیر بخوریم. کلید در تعادل است. اگر هر روز صبح به مصرف سیر به عنوان دارو عادت کنیم، چند روز دیگر متوجه فواید آن خواهیم شد. هضم ها بسیار بهتر انجام می شود زیرا سیر اسیدهای معده را تحریک می کند و غذا به درستی هضم و جذب می شود.

دیدگاه ها غیر فعالند