شرکت مهندسی ژاپنی کوماتسو بیش از نیم قرن است که به طور مداوم از تجهیزات ساختمانی و به ویژه بیل مکانیکی راضی بوده است. خریداران روسی می توانند از سال 2010 محصولات این سازنده را خریداری کنند.

بیل مکانیکی کوماتسو pc200 که متعلق به مدل های هیبریدی است، یکی از موفق ترین هاست که از سال 2008 تقاضای ثابتی در بین خریداران داشته است. مدل داخلی Eksmash e200c تقاضای کمتری ندارد.
در مدل کوماتسو PC200 8 مشخصات شامل موارد زیر است:

قدرت موتور استاندارد: 116 کیلو وات (یا 155 اسب بخار) – کامل، 110 کیلو وات (یا 148 اسب بخار) – مفید.
پارامترهای موتور: حجم کار – 6.69 سانتی متر³، تعداد سیلندر – 6 قطعه.
پارامترهای خازنی: مخزن سوخت – 400 لیتر، مخزن هیدرولیک – 135 لیتر.
استاندارد کیفیت توصیه شده برای سوخت مورد استفاده در کار یورو 3 است.
نوع پمپ – پیستون محوری قابل تنظیم.
سرعت: حداکثر (Hi) 5.5 کیلومتر در ساعت، متوسط ​​(Mi) – 4.1 کیلومتر در ساعت، حداقل (Lo) – 3 کیلومتر در ساعت.
مجموع جرم تجهیزات – 19200 کیلوگرم.
بیل مکانیکی e200c دارای مشخصات فنی مشابه است، نه از نظر قدرت، نه از نظر قابلیت اطمینان و نه از نظر بهره وری.

بهره وری بیش از هر چیز دیگری
بیل مکانیکی کوماتسو PC200 8 به طور ایده آل در شرایطی قرار می گیرد که وظیفه حفاری تا 10 متر را شامل می شود. در عین حال، قدرت حفاری در مقایسه با مدل قبلی سازنده در همان خط 29 درصد افزایش یافته است. با محدوده عملیاتی گسترده مشخص می شود که می توان با خیال راحت به مزایای اصلی این نماینده تجهیزات ساخت و ساز نسبت داد. در کل، سه حالت کار وجود دارد، در هر یک از آنها می توانید پارامترهای دور موتور، پمپ و فشار در سیستم هیدرولیک را بسته به پیچیدگی محدوده کار انجام شده تنظیم کنید.

این مدل دارای توزیع بهینه وزن است که باعث پایداری بیشتر آن بر روی انواع سطوح می شود. تحرک و پایداری از مزایای بیل مکانیکی e200c محسوب می شود که باعث محبوبیت آن در بین مالکان شده است.

ارگونومی و خدمات Komatsu PC200 8
سازنده، کوماتسو، نه تنها به مشخصات فنی بیل مکانیکی خزنده، بلکه به راحتی بیل مکانیکی نیز توجه کرده است. دومی می تواند به راحتی در داخل یک کابین نسبتاً جادار قرار گیرد، یک صندلی ارگونومیک برای آن تجهیز شده است و در حداقل زمان می تواند به تمام کنترل های مورد نیاز خود برسد.

همچنین یک نمایشگر ویژه در کابین وجود دارد که اطلاعاتی در مورد پارامترهای فعلی نصب هیبریدی و میزان انرژی نمایش می دهد.

علاوه بر این، به شما امکان می دهد هنگام انجام انواع مختلف عملیات، مصرف سوخت را در نظر بگیرید. کابین e200c همه شرایط را برای کار راحت اپراتور فراهم می کند – دید گسترده، صندلی ارگونومیک.

همچنین Komatsu PC200 8 در سادگی و بی تکلفی در خدمات متفاوت است. به دلیل استفاده از سوخت با استاندارد بالا، پارامتری مانند سازگاری با محیط زیست افزایش می یابد.

اما به طور کلی، این یک مدل بسیار قابل اعتماد است که می تواند برای چندین سال کار کند، در حالی که به حداقل مداخله در عملکرد مکانیسم نیاز دارد.

اصلی ترین چیزی که مالک باید به خاطر بسپارد خدمات به موقع است. به هر حال، معمولاً در یافتن قطعات یدکی مشکلی وجود ندارد، زیرا خود شرکت تمام واحدهای اصلی مسیر را برای کل محدوده مدل تولید می کند. و مشتری بسته به وظیفه می تواند ست کامل را شخصا انتخاب کند.

به طور کلی بیل مکانیکی کوماتسو PC200 8 و e200c با بهره وری بسیار بالا و در عین حال مصرف سوخت اقتصادی مشخص می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *