برای پوشاندن یک دیوار باید کاشی ضد اسید الوند را با تکه های کامل محاسبه کنیم، مطمئناً فضاهایی وجود دارد که قطعه کامل در آن جا نمی شود، بنابراین باید کاشی را متناسب با اندازه آن برش دهید. سعی کنید این برش ها را در جاهایی بگذارید که چندان به چشم نمی آیند.

برای قرارگیری صحیح آن باید به درزها دقت کنید تا نظم و ترتیبی که با قطعات دیگر داشتید از دست ندهد. خطوط افقی و عمودی بکشید تا بتوانید خودتان را راهنمایی کنید.

یک توصیه مهم برای کاشی کاری در آن فضاهای نامناسب مانند گوشه ها یا اطراف موانع این است که تمام درزها را با استفاده از سیلیکون با قارچ کش و استفاده از آن با تفنگ آب بندی کنید. به این ترتیب پایان زیبایی خواهد داشت.

برای تعویض کاشی شکسته ابتدا باید بسیار مراقب باشید که آن را بدون آسیب رساندن به سایرین جدا کنید چگونه؟ با اسکنه ضربه های کوچکی بزنید تا کاملا از هم بپاشد. تمام تکه ها را بردارید و به همین ترتیب با اسکنه اقدام به برداشتن چسب کنید.

کاشی

پس از برداشتن تمام قطعات، سطح آن را مرطوب کنید تا بتوانید چسب بزنید. کاشی را با احتیاط بخوابانید و آن را در سطح سایر کاشی ها قرار دهید. در صورت لزوم، چسب بیشتری اضافه کنید تا یکنواخت شوند. در آخر وقتی چسب خشک شد دوغاب را بمالید.

24 ساعت پس از استفاده از دوغاب صبر کنید تا کاملا راحت شود. پس از نصب کاشی ها، می توانید تمام عناصر حمام خود را دوباره نصب کنید. برای پایان بهتر، استفاده از دوغاب بند نیز توصیه می شود. به این ترتیب از ایجاد کپک های ناخوشایند جلوگیری می کند. این سیلر به راحتی با یک پارچه در حرکات دیره ای بمالید. این کار را دو بار در سال، هر شش ماه، برای نگهداری خوب انجام دهید.

آخرین توصیه ای که می توانیم به شما بدهیم این است که هنگام خرید سرامیک، مقدار دقیق آن را نخرید، بلکه کمی بیشتر خرید کنید. به این ترتیب می توانید در صورت هر گونه ناراحتی در هنگام قرار دادن آنها و یا در آینده در صورت خراب شدن، یدکی داشته باشید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که در مواقع اضطراری سرامیک یکسانی دارید و از قرار دادن سرامیک های مختلف و حتی بدتر از آن، تغییر کل دیوار خودداری می کنید. به یاد داشته باشید، فرد پیشگیری شده ارزش دو نفر را دارد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *